Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Irriterande

Av Andreas - 5 januari 2011 22:35

Sitter och grämer mig något vansinnigt just nu. Liverpool ligger under med 3-0 borta mot Blackburn. Självklart lider jag med mitt kära Pools bedrövliga spel. Men framförallt för att jag, som vanligt, satt och gjorde ett spel på Blackburn som stod i hela 4,60 gånger pengarna hos Unibet. Jag tyckte oddset var på tok för högt på ett Liverpool som är usla och bara har vunnit 1 bortamatch i år. Slutade med att jag ändå hoppade över spelet, vilket irriterar mig fruktansvärt mycket just nu. Och Liverpools spel ska vi inte ens tala om. Jag har stängt av för länge sedan... Fan!


Hejdå Hodgson!


Har åkt pulka med kidsen idag. Vi mötte upp Joppe med son och hade det nice i backen. Förhoppningsvis får vi till en skridskodag också med ungarna. Lutar åt det.


Imorgonbitti är det miniturnering för dotterns innebandylag. Spelplats: Ekhammarshallen och Kungsängen! Så det blir att åka till hallen både på morgonen med dottern, och på kvällen för egen träning. Mycket plast imorgon alltså.


Till helgen startar även barnens aktiviteter igen. Lördag innebandyträning för Måns. Simning för båda kidsen på kvällen. Söndag fotbollsträning för Måns och innebandymatch för Smilla. Även jag själv har match på söndagen borta mot Bollsta. Så det finns att göra i helgen... Kul för barnen, och det är det viktigaste.


Jag har fullt förtroende för Novakovic och Baxter vid rodret i AIK Fotboll, Alm vet jag inte var han står? Kan säkert bli bra med lite trygghet nu iaf. Jag förutspådde tidigt att Alm skulle ta över, då stod han i 15 gånger pengarna hos Unibet. Men sådana spel på tränare och liknande lägger jag aldrig. Kanske ska börja med det?


Mutumba snart klar för Gnaget fotboll. Välkommen hem!


Hejdå Hejdå!!

 
 
Mathilda Klasson

Mathilda Klasson

5 januari 2011 22:58

Hejsan bloggare! Vill bara påminna er om att det är frågestund hos en huuuge blogg! Läs inlägget för frågestunden innan ni frågar!

Ni har även chansen att vinna en header plus designhjälp! Skynda dig in till mig!
http://thildaw.tk

http://thildaw.tk

 
Ingen bild

Ole-Richard

6 januari 2011 10:22

Håper tiden til Roy nå er over! Hvordan han kan starte med Kyrgiakos og Skrtel kamp etter kamp er for meg en gåte. Kyrgiakos er vel tregere enn meg (satt på spissen), mens Skrtel er dårligere med ballen en Markus på 4. Mens den beste av midtstopperne har dem tenkt å selge (Agger). Gidder ikke nevne hvor dårlig Lukas Leiva er, for han har irritert meg siden han kom! Blir på gråten hver gang jeg ser en kamp om dagen....

Andreas

6 januari 2011 15:36

Jag kan bara hålla med dig, tyvärr!! Och Lukas Leivahar jag, precis som du, hatat sedan den dagen han kom. Han är så jävla dålig!! Och hur kan man värva Poulsen??????

Nej bort med Roy nu, och in med en ny värvningsansvarig. Pools värvningar senaste åren är ta mig fan sämre än AIK`s.

Orkar inte se skiten längre... Och nu ska jag äntligen åka och se dom live om ett par veckor, blir skitkul...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards