Direktlänk till inlägg 13 januari 2011

Tidig morgon

Av Andreas - 13 januari 2011 09:06

Liverpool förlorade igår igen. Jag är inte överraskad och sa redan i tisdags på träningen att jag tänkte lira Blackpool till fina 3,95 gånger pengarna. Bara att tacka oddssättarna som inte verkar inse vilka problem Liverpool har. Ska till England för att se Liverpool om ett par veckor, får hoppas att det har börjat vända då. För just nu är det tungt!


Träning ikväll igen och till helgen väntar Täby hemma. Viktigt match som vanligt, men viktigast av allt är att vi kommer upp i nivå igen. Alltså insatsmässigt. Går inte att springa runt och finlira längre. Nu måste vi ta skitjobbet också.


På träningen i tisdags var Coach Mörk frånvarande pga sjukdom. Jag fick ta över ansvaret och vinner vi i helgen så är det självklart tack vare den tillfälliga "nya" tränaren, jag   


Var uppe sjukt tidigt imorse. Har skjutsat Joppe med familj till Arlanda. 04.20 ringde min klocka. Bara att stiga upp och hämta Joppe samt familj och bege sig ut till Arlanda. Joppe hade förberett med Kaffe och smörgås som jag fick i bilen, så det gick bra. Ha en trevlig semester nu!


Nu blir det en Kaffe Lattè i nya kaffemaskinen och sedan mer jobb.


Har glömt att berätta att vi under Julen installerade ett nytt bubbel/massagebadkar i badrummet. Helt underbart skönt att bada i det kan jag meddela! Vill passa på att återigen tacka Joppe, grannen samt min käre Far för hjälpen med installationen. Hade aldrig klarat av det själv. Tog en hel dag.


Snart helg, hur skönt är inte det?


Hejdå Hejdå!!

 
 
Ingen bild

Hjärre

13 januari 2011 16:55

Se Liverpool om ett par veckor!? Vi åker ju nästa fredag! Packa väskan! ...Och glöm inte näsdukar och snuttetrasan.

Andreas

13 januari 2011 18:45

Ha ha ha....Fan det har du rätt i. Dags att packa! Och risken är ju tyvärr ganska stor att man får ta med sig näsdukar till matchen... Jag hoppas att Birmingham kanske kan skrälla och "rädda" helgen en aning. Men hur stor är den chansen...

 
Ingen bild

Hässelby lovers

13 januari 2011 20:47

Har du tänkt klart på en Hässelby All starfemma?

Andreas

16 januari 2011 01:41

Svårt som bara den! Skulle behöva mer än en femma. Med STOR risk för att jag glömt bort någon skulle jag nog ta dessa fem som jag spelat med. Forwards: Rickie, Joppe, Micke Kristensen, Backar: Tobbe Törnqvist och ? Måste komma på en back till....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards