Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Andreas - 23 oktober 2007 12:33

Jag gillar att spela på innebandy, vilket jag också tror mig vara expert på. För att vara ärlig så har jag inte satt en kupong dom 3 senaste helgerna! Illa! Men till helgen ska dom få personer som läser denna blogg få några bra matcher att spela på.


Miraklet Farsta IBK Sharks har förstört dom 2 första helgernas lappar, senast vann dom mot Granlo, då spelade inte jag......


Min tidigare klubb Gaik förstörde senaste helgens lapp, hade en fyrling med KAIS Mora, Handen, Västerås, och till slut Älvsjö. Gaik gjorde vad man skulle göra och vann med 6-4 borta mot Älvsjö. Jag kan erkänna att det var en grym chansning att spela på Älvsjö.


Alla är otroligt förvånade över Gaikens resultat, inte jag! Vistte att Gaik skulle bli bra i år, det enda jag är förvånad över är bortasegern mot Västerås.


Själva åkte vi på en otroligt tung hemma förlust mot ett vilt krigande Finspång, 5-7 skrevs siffrorna till. Förutom en del av andra perioden var vi faktiskt väldigt mycket bättre än Finspång och borde haft 3 poäng. Men Finspång krigade och spelade smart kryddat med en otroligt bra keeper. Sista perioden vann vi skotten med hela 18-6! Bara att gratulera Finspång! Resultat går ju inte att diskutera.....men jag har svårt att erkänna att detta var ett rättvist resultat.....


Undrar varför jag kallades för Brännberg efter matchen?? Kan det vara så att jag missade otroligt mycket chanser? Ja, tyvärr var det så. Jag borde ha gjort ett par, tre mål för att kunna vara nöjd med min egen insats.


Dax att jobba! skriver igen när jag får tid......

Av Andreas - 23 oktober 2007 11:54

Så har jag halkat in i blogg träsket. Får se hur mycket jag kommer hinna skriva här, men jag ska försöka så mycket det går!


I denna blogg kommer det att skrivas en hel del om innebandy, spel och AIK. Självklart även allt annat förekommande i mitt liv och min familj. Kan ju redan nu erkänna att jag fått denna idè från Grino (Ola Thimrèn). Han har en blogg som jag följer varje dag och tycker är riktigt bra! För övrigt är han min gamla tränare i GAIK Väsby Innebandy.


Nä, nu ska jag på lunch, återkommer......



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards