Direktlänk till inlägg 3 juli 2009

Längsta uppehållet....

Av Andreas - 3 juli 2009 22:57

Har nog haft mitt längsta uppehåll på bloggen sedan jag startade. Som vanligt är det brist på, framförallt tid, men även motivation...


Har så sjukt mycket på jobbet nu. Håller på och ordnar till en leksakskedja innan nästa biopremiär av en av "våra" filmer. Veckan som gick har jag jobbat sent nästan varje kväll. Nästa vecka blir nog ännu värre....Sedan är det äntligen semester, en välbehövlig sådan!


Midsommar var kanon uppe på landet med syrran och hennes familj. Samt självklart mina föräldrar.


Har hunnit med att få bilen påkörd igen! 2:a gången på ca 1 månad, katastrof! Skulle åka ut från Statoil macken när jag hade tankat när en stor lastbil bränner in i mig. Förra gången var det vänster bak, nu var det höger. Inte en enda av gångerna har det varit mitt fel. Men oavsett så blir det en massa jobbiga verstadsbesök.


Rehaben rullar på bra. Känns riktigt bra till och med och jag är mer motiverad än någonsin. Har redan börjat springa på löpband.


Var nere på en Hawks träning förra veckan. Tog ett snack med sportchefen och nya tränaren. Ett bra "zurr" faktiskt. Men jag har inte bestämt något ännu och har egentligen inga konkreta kontraktsförslag på bordet heller. Småintresse finns här och där, men som sagt inget konkret. Vilket är förståligt med tanke på att jag var skadad förra säsongen. Jag tar det lugnt och tränar mig iform, sedan får vi se var man hamnar.


Imorgon ska jag ut en sväng med Rickie och ett gäng till. Ska bli kul. Just nu är jag för trött efter arbetsveckan men jag har goda förhoppningar inför morgondagen ändå.


Var på bio i veckan. Baksmällan hette den. Kan varmt rekommendera den, grymt kul film! Träffade både gamle coach Mikael Lemker och gamla lagkamraten Hampus Dargren där. Sköna snubbar som jag önskar ett varmt lycka till i sina nya föreningar.


Jimmy Heimer till Caperio/Täby. Har spelat flera år med Heimer. Grymt skön snubbe även han. Lycka till Heimer!


Har också hunnit med att få en dyr men fin altan uppbyggd på baksidan här hemma. Grymt nice om jag får säga det själv! Snart dags att bjuda in lite folk och inviga altanen med ett par bira.


Räknar själv med att det ska bli bättre fart här på bloggen när jag börjar lira "plast" igen. Ha överseende så länge....


Trogna läsaren med signaturen "Burgic" kommenterade här och ville ha Charlie Davies till AIK. Näe, har svårt att se att det skulle kunna bli verklighet. Säljer bajen honom så lär det inte vara till AIK. Dels kommer han att vara för dyr för Gnaget samt att det inte skulle bli en allt för populär övergång. Han går utomlands. Visst han är snabb, som satan. Men det krävs mer än så av en fotbollsspelare enligt mig.


Tråkigt lag Real Madrid värvar ihop just nu. Starkt med tanke på att man egentligen inte har några pengar. Stockholmsklubbarna har lite att lära där...


Ha en grym helg!


Hejdå Hejdå!!



 
 
Ingen bild

Chrisse

14 juli 2009 16:37

Väntar du några dar till så blir d ännu längre uppehåll ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards