Direktlänk till inlägg 31 oktober 2007

Hemma kväll.....

Av Andreas - 31 oktober 2007 20:17

Ikväll blir det hemma på soffan som gäller, skönt! Laget(Hässelby) är iväg och lirar borta mot IBK Gnaget. Fick rapporter från min GAIK polare Bjunne att Hawks leder med 3-1 efter första perioden. Bjunne är inte i Solna för att kolla på Hawks om någon nu tror det, GAIK lirar nämligen också DM match direkt efter hökarna.


När vi ändå är inne på Bjunne så tycker jag att det var riktigt kul att se att han verkar ha vaknat till liv på innebandyplanen igen efter diverse mystiska sjukdomar och skador? 1+1 senast mot Lillån talar för att hans forna form är på väg tillbaka, kul!


Ikväll blir det lite Italiensk fotboll på menyn, Rom derby och Joppes favoriter Sampdoria är i farten på Canal+, blir nog lite zappande mellan dessa matcher. Speltipset ikväll blir Roma till 1,70 på Unibet och fet chansningen Sampa till 4,50 också på Unibet. Oddset på Sampa lockar för mycket för att inte testas.....


Annars tror jag även på Palermo i matchen mot Parma, samt Atalanta hemma mot Cagliari. Krysset på Valencia-Real Madrid kan också fungera.....


Ja, många idèer har man gällande alla matcher. Förmodligen står man väl med max ett rätt imorgon......


Nu beger jag mig till TV soffan med en skål Natur chips och kollar lite Italienskt..... FORZA JUVE!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards