Direktlänk till inlägg 6 juli 2008

Ordningen återställd

Av Andreas - 6 juli 2008 21:49

Så var ordningen återställd, seger mot Joppe på PES08 idag igen och jag har vunnit 5 av dom 6 senaste omgångarna vi spelat. Joppe och hans son Jonathan har idag varit på besök hela dagen och kvällen, kanon trevligt och alltid kul att lira lite PES08. Någon skrev en kommentar här tidigare om att det hade varit kul att se Joppe i Hässelbys tröja, jag kan bara instämma! Tyvärr tror jag inte att han spelar med oss men hoppet är det sista som överger en.... Jag har 2st spelare som jag absolut vill se i Hässelby nästa år, Joppe är den ena, och det hade varit otroligt kul, den andra avslöjar jag inte nu....


AIK tappade poäng mot GAIS hemma idag, tungt då man borde ha avgjort matchen tidigare. Men GAIS ska ha cred, dom spelade en bra fotboll och sett till helheten så var det en riktigt bra Allsvensk match. dif tappade poäng i slutskedet, jag bevittnade det hela på tv:n, måste erkänna att det inte ens var nära frispark, den som Trelleborg kvitterade på i slutminuten.


Säger bara OBOLO!!! Vilken klass spelare!! Han spelar i en annan dimension och blir nog inte långvarig i AIK tyvärr... Undrar om man säljer sin stjärna likt man gjorde med Wilton Figueredo mitt i guldstriden förra året?


Fick frågan om coopertiden här på bloggen. Svårt att säga om jag kan sänka tiden mycket mer, jag är riktigt nöjd med den. Men självklart siktar man alltid på att förbättra sig, så vi får se. Den som sprang bästa tiden senast vi körde var Mattias Norman som sprang på 10.37, han är ett riktigt löpfenomen.


1 vecka kvar sedan semester....Satan vad man längtar! Den här veckan kommer nog inte gå så fort tyvärr....Blir ju så när man väntar på något.


Kommande helg bär det av för femkamp på Martin "armando" Cederbergs landställe. Ska bli grymt kul och det är skönt med sådana vänner som tar  initiativ till lite festligheter! Lördag till söndag går detta av stapeln, när jag vet mer om evenemanget så meddelar jag det här.


Vi höres!


Hejdå Hejdå!!

 
 
Ingen bild

Burgic

7 juli 2008 23:42

Herregud - spelade du TV-spel istället för att bevittna AIK - vad säger man? Underkänt!!
Hur tänkte du? Förstår inte!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards