Direktlänk till inlägg 8 juli 2008

Svar till Burgic

Av Andreas - 8 juli 2008 18:29

Måste bara ge ett snabbt svar till kommentaren från signaturen Burgic här på bloggen. Jag spelade knappast tv-spel istället för att kolla AIK! Det går att spela efter matchen förstår du, underkänt får jag nog ge till den inte så snabbtänkta personen som skrev den kommentaren!


Appropå AIK matchen så blir jag mer och mer irriterad över tavlan som Örlund gör på 2-2 målet. Visst är det snyggt, men när man ser reprisen så ser man tydligt att det är en tavla. Hur fan kan han sätta sig ner när han skjuter, den går ju mitt i målet! Nä, nu får Bergh ta och bli hel.


Läste en skön krönika på AIK fotbolls hemsida idag, en krönika om kung Obolo. Jag kan bara instämma, det är en världsklass spelare! Han är bland det bästa jag sett i AIK någonsin.


http://www.aikfotboll.se/Nyheter/Sidor/080708_ivanobolo.aspx


Ha det bra!


Hejdå Hejdå!!

 
 
Ingen bild

Burgic

8 juli 2008 20:26

"Joppe och hans son Jonathan har idag varit på besök hela dagen och kvällen"

skrev du - då kan du väl inte varit på Råsunda?

Obolo äger!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards