Alla inlägg den 20 november 2008

Av Andreas - 20 november 2008 23:13

Odds från Nordicbet och tankar från mig, varsågoda:


Hässelby-Handen       1,60       6,50        2,85

- Handen skrällde senast och slog tillbaka Onyx. Annars så är Handen ett lag som blandar och ger. Vi förlorade snöpligt i sudden mot O/G, vi åkte på kvitteringen med 5 sekunder kvar. Men det var egentligen inte då vi förlorade matchen, vi var klart bättre och borde ha avgjort tidigare. Vi kommer revansch sugna till denna match och jag tror att Handen får svårt att plocka med sig poäng från vår hemmaplan. Hawks seger 6-3


Tyresö/Trollbäcken-Visby      1,35       7,25        3,95

- T/T fortsätter att imponera, inte överraskande för mig. Man har ett starkt lag och ska bara slå ett Visby på hemmaplan. Inget odds som jag kommer att använda, men T/T vinner 7-4.


Örebro-Onyx        1,55       6,60        3,00

- Toppmöte! Jag tror på Örebro seger. Jag har inte sett Onyx, men jag vet vad Örebro går för. Örebro vinner 7-5.


Åkersberga-Karlstad         8,25        10,00       1,10

- Ja, Ackers har det lika tufft som oddsen visar. Utan seger än så länge och tokjumbo. Jag tipsade om att Karlstad skulle slå Surahammar borta senast till fina 2,60, vilket man gjorde. Men här använder jag mig inte av oddset. Karlstad vinner 7-3.


Finspång-Surahammar        1,90       5,90        2,30

Jag tror att Finspång kan kriga till sig poängen här. Man kommer att få det tufft att hålla sig kvar, men om man ska göra det så är det på hemmaplan man kan ta poängen. Finspång vinner 5-3.


                              ----------------------------------------


Julmusten har kommit! Underbart, jag älskar Julmust!


Fan att det inte gick att hitta något odds när jag skulle spela på att Bollstanäs skulle slå Huddinge på bortaplan ikväll. Man låg under med 4-1 men vände och vann med 6-5 tillslut. Bollsta bör inte ha haft favorit oddset.... Vart var oddset? Bortplockat som vanligt när Bollsta lirar?


Nu ska jag duna, i med två värktabletter för att sova ok med knät. Imorgon är det jobb och rehab på schemat.


Ha en bra helg!


Hejdå Hejdå!!


Ovido - Quiz & Flashcards