Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Andreas - 11 juni 2009 18:41

Operationen gick bra. Skruvar och ståltråd är borta och så kallade "slemveck" är bortskrapade. Nu börjar det. Bara att starta vägen tillbaka en gång för alla. Mitt mål kvarstår, att vara "fit for fight" till serierna startar. Enligt läkarna ska jag kunna bli helt återställd nu. Var, när, och hur man spelar kommande säsong är väldigt oklart och kommer nog att vara hela sommaren... Jag har ingen brådska.


Stackars Västerås Innebandy. Tappar spelare efter spelare men har inget hett in ännu. Förutom på tränarsidan där man fått in duktiga Ola Thimrèn. Finns en del att jobba med Ola...


Visby IBK säger att man inte fått tag på Hässelbys sportchef Björn Andersson och därför fortsatt att förhandla med Hampus utan att ha kontakt med Hässelby. Smart agerat.... Måste vara väldigt svårt att till exempel få Björnes nummer via Hampus???


Krävdes att jag bytte lag på PES09 för att återigen ta tag i taktpinnen. Nu har jag helt plötsligt en målskytt och Joppe får bekänna färg...


Inatt är det avgörande match i Stanley Cup. Hoppas jag orkar hålla mig vaken, vore kul att se!


Tack till signaturen "burgic" och Mange Larsson som kom ihåg boris namnsdagen den 10:e Juni.


Nu ska jag vila mig i form. Ha det bra!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards