Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Andreas - 13 juni 2009 11:55

Jag och Joppe kollade Stanley Cup finalen inatt. Hyfsat mör idag efter att man gått och lagt sig kl:04.45


Ingen höjdarmatch, men det blev iaf spännande på slutet. Mina sympatier låg hos Penguins om jag var tvungen att välja igår. Annars är det Rangers som gäller i NHL för min del.


Nöjd med att vi klarade hela natten. En del kaffe och ostbågar gjorde att vi överlevde.


Höll på att välja fel natt att sitta uppe och vänta in hockeyn... tur att jag inte orkade vara vaken i förrgår....


Min gamla lagkamrat Mange "gol" Larsson har startat en blogg för ett tag sedan. Var inne och kikade i den igår. Mycket bra läsning! Skönt att Mange tipsade om denna nu när "Grino" lagt ner sin. Nu kommer jag att ha en ny favorit. Länk finns till höger i bloggen.


Knät känns helt ok. Går redan utan kryckor, om än lite halt.


Ha en bra helg!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards