Direktlänk till inlägg 19 november 2008

Monster vaden

Av Andreas - 19 november 2008 19:09

Holland-Sverige på TV ikväll, den tar vi. Ska bli intressant att se Rasmus Lindgren och Berg spela. Blir en sväng över till en av innebandy grannarna, nämligentill Joppe. Den finska grannen Rickie tränar väl förmodligen.


Har kört två rehab pass denna vecka, ett pass kvar på fredag. Har kört på ganska hårt och det flyter på hyfsat bra. Idag fick jag se min sjukgymnast Jampas vader, det är dom absolut största vaderna jag sett. Jag hade ju äran att lira med Conny "klacken" Svensson i gamla Råsunda. Jag hade till dags dato aldrig sett fetare vadmuskler än Conny. Men Jampa tog priset med hästlängder! Undrar om jag kommer att ha sådana vader när jag är klar med min rehab?


Inga odds har kommit för helgens matcher i innebandyn. Lär komma sent imorgon kväll och på fredag tror jag. Jag kommer inte att kunna närvara när mitt Hawks tar emot Handen i Hässelbyhallen på lördag. Syrran ska gifta sig.


Den värsta besvikelsen har lagt sig efter den orättvisa poängförlusten senast mot O/G. Vi får ta med oss att vi var det klart bättre laget trots allt. Måste bara slipa på målskyttet nu. Stolpe in i helgen tack! Med tanke på att det var sjukt många som gick stolpe/ribba ut den gångna helgen.


Är fortfarande trött och sliten dom flesta dagarna nu känns det som. Får som signaturen "Burgic" sa här bland kommentarerna inte glömma bort att AIK faktiskt kom långt före både bajen och lillebror i Allsvenska tabellen!


Inte så mycket vettigt som blev skrivet här nu. Återkommer med tips och tankar inför helgens innebandy.


Hejdå Hejdå!!





 
 
Ingen bild

Burgic

19 november 2008 19:57

Då har du inte sett Suleyman Sleymans vader - det största jag sett!

http://www.svenskafans.com/fantv/clip.asp?id=4734

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards