Direktlänk till inlägg 8 juni 2009

Dags för kniven

Av Andreas - 8 juni 2009 22:39

Imorgon är det alltså dags att "lägga sig under kniven". Jag ska vara där kl:08.30, Ortopedkliniken på st:Göran. Dags att en gång för alla bli helt frisk i knät. Operationstiden beräknas till ca 1 timma. Förra gången tog det ca 1h 45 min.


Känns nästan jobbigare att bli sövd den här gången. Förra gången visste jag ju inte vad som väntade. Nu vet jag att man mår riktigt dåligt när man vaknar upp. Ser inte direkt fram mot alla sprutor och kanyler som väntar....


Efter detta startar vägen tillbaka. Jag ska köra stehårt på rehaben hos Jampa på Idrottskliniken. Jag sätter upp ett högt mål, jag ska kunna spela innebandy vid seriestart kommande säsong! Inte omöjligt om allt flyter på. 


Hampus lämnar tydligen Hässelby. Återstår att se om klubbarna kommer överrens om övergångssumman. Läste att Visby tyckte att man skulle betala 15 000:- !? Känns helt på tok för lite om jag får säga min mening. En av Sveriges mest talangfulla spelare för 15 000:- Till en seriekonkurrent. Nej, känns galet...


Betänk att Visby betalade över 50 000:- för bröderna Grönblad inför säsongen. Vilka inte ens är i närheten av Hampus kvalitet.


Hur som helst tråkigt att Hampus lämnar. Vill iaf önska dig ett stort lycka till i framtiden Hampus!


Nu ska jag gå och tvätta mig med desinfektionstvål. Denna procedur måste göras två gånger ikväll och en gång imorgonbitti. Och om ca 1 timma börjar fastan.


Skriver när jag orkar efter operationen. Ha det bra!


Hejdå Hejdå!!

 
 
Ingen bild

Burgic

10 juni 2009 20:26

Grattis på namnsdagen Boris!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards