Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Andreas - 6 juni 2008 11:02

Imorgon sätter fotbolls EM igång, ska bli ruskigt kul! Självklart är mitt första alternativ vårat kära Sverige, men om Sverige åker ur och Tyskland är kvar så är det dom som har mina sympatier.


Har även gjort en EM drömelva, har en liga, Viksjö Open. 8st deltagare är vi och det är mycket prestige som står på spel!


Veckan som gått har mest bestått av stress känns det som, mycket på jobbet och en jävla massa träning. Skönt med en långhelg nu! Har hunnit med 2st rehab pass, 2st innebandypass, 3st löppass. Det känns lite i benen idag, men jag känner även att jag är på rätt väg i träningen.


Igår kväll var jag över hos Rickie och softade lite, GAIK spelaren Tobbe Wendelstig och gamla Hässelby keepern Rille var där också. Tog det väldigt lugnt då jag kände mig lite trött efter veckan som gått, drack 2 cider(!) och gick hem vid halv ett.


Fan vad kul det ska bli med EM!


Läste på IB-Magazinet nyss, dom måste ha ont om nyheter eftersom dom lägger ut en nyhet idag som dom redan haft för några veckor sedan. Den om Kim Nilsson har redan publicerats tidigare.


Ha en grymt trevlig helg!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards