Direktlänk till inlägg 30 juni 2008

Rätt lag vann, och även jag vann...

Av Andreas - 30 juni 2008 18:55

Ja något annat än att rätt lag vann kan man ju inte säga. Spanien har spelat en underhållande fotboll hela vägen och var även bättre än Tyskland i finalen. Matchens lirare i finalen var utan tvekan Fernando Torres, vilka löpningar, vilket slit, vilket mål!! Han var enastående i finalen, och det räckte!


Synd för tyskland som jag satt och hoppades på, men tyskarna kom inte upp i normal standard enligt mig, och då är det svårt mot ett så pass bra lag som Spanien.


Glädjande nog så vann jag iaf EM-drömelvan! Fingertoppskänslan sa Torres innan finalen. Jag satte honom som kapten i sista matchen och saken var biff! Nedan följer slutställningen:


1ViksjömaffianAndreas Dahlgren (P)Nybörjare394  2Real KungsholmenMartin CederbergNybörjare376 3MestallaStefan AnderssonNybörjare361 4Narkki FCRickie HyvärinenNybörjare352 5LejonenAlex TamminenNybörjare349 6team loenChristofer HögbergNybörjare348 7Backlura UnitedJoakim NothénNybörjare334 8Bara bajarestefan mörkRookie199


Hann även med att vinna mot Joppe igår för 3:e gången på raken på PES08, NICE!! Han vann den sista matchen innan han åkte hem, men det känns som att man inte bryr sig så länge man står som slutsegrare!


Skulle vart på träning nu, men knäet behöver vila. Har kört ett rehab pass idag på eftermiddagen. Satsar på att försöka löpa coopertestet som går av stapeln nu på torsdag.


Helgen som har gått har bestått av 2st biobesök. Först var jag på Sex and the city, ok film för den som gillar den typen av filmer. Inget för mig direkt är väl min slutsats... Sedan var jag och såg barnfilmen som hade premiär i helgen, Kung-Fu Panda. Den var riktigt bra!


Ha en fortsatt bra vecka!


Hejdå Hejdå!

 
 
Ingen bild

Pavey

30 juni 2008 20:07

Herregud - visst va Torres bra men inte i närheten av Xavi!!

Varför försöker inte Hawks värva Ola Thimrén som spelare?

Lycka till på coopertestet - är ganska roligt!

Blir skoj att allsvenskan börjar snart - håller alla tummar för att det går åt pipan för Skansens if

 
Ingen bild

Obolo

3 juli 2008 21:20

Jakten på guldet har börjat!! Forza!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards