Alla inlägg den 7 december 2008

Av Andreas - 7 december 2008 14:00

Så vann man pokern i fredags mot Joppe i finalen ännu en gång. Vi var 10st som körde ett antal omgångar, en stor med alla 10 deltagare som jag vann. Åkte i och med segern på att betala taxin hem för mig och Joppe. Sen var dom pengarna slut. Som Ni då kanske förstår så körde vi inte direkt några jätte summor i insats, det var helt lagom både med dricka och insatser faktiskt. Var hemma strax före kl. 02.00


Igår var det bara en lugn dag hemma med pepparkaksbak bland annat, där vann jag klart då jag gjorde dom absolut finaste kakorna. Vissa tror att dom kommer direkt från fabrik...På kvällen kom helgens förlust då jag torskade i Monopol mot sambon. Jag hade hade helt fel taktik och får ta på mig förlusten helt. Gör om gör rätt...


Så har man även hunnit med att vinna mot Joppe på PES09.


Igår blev det precis som jag tippat ett kryss mellan Handen-Surahammar.


Såg lite av Sveriges match mot Italien på nätet, inte mycket att se. Italien var inte oväntat allt för dåliga. Såg även en del av Tjeckien-Ryssland. Ingen höjdarmatch det heller. Enda höjdpunkten var ryssen som riktigt snyggt zorrade in en kasse vid ett frislag. Idag såg jag också en del av Ryssland-Lettland, lite roligare att se faktiskt. Inte så strukturerat, kanske det som var kul. Ska kolla lite på webben när grannen och polaren Rickie anför sina finska lejon nu mot överraskningen Estland. Senare blir det att kolla Sverige-Tjeckien.


Mitt lag sitter för tillfället på en buss på väg ner till Finspång för match. Hade gärna varit där med gubbarna....Captain får följa matchen på live match hos innebandy.se


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards