Alla inlägg den 24 december 2008

Av Andreas - 24 december 2008 11:03

Som vanligt var man ute i sista stund gällande julklappar igår. En helt galen dag tillsammans med helt galet mycket folk!


Började med att jag vid kl.11 åkte ner till Barkarby Outlet och Toys`r Us. Hittade inte allt vi behövde där men iaf en del. Bland annat köpte jag ett nytt bordshockeyspel till barnen, undrar vem som kommer att lira på det....Jag!


Efter Barkarby bar det av in till stan, där var det lite folk....lägg av! Hur som helst hittade vi inte allt vi letade efter där heller, framförallt var det ett dubbelt lasersvärd till Måns och en gitarr till Smilla. Vi åkte hemåt och löste av min Pappa som var barnvakt. Ullis stannade hemma och jag åkte vid kl.15.30 ut igen. Bort till Upplands Väsby och Barnens Hus, inget fanns kvar där. Vidare till Väsby Centrum där jag faktiskt hittade lasersvärdet jag skulle ha. Efter detta bar det av till Toys`r Us i Barkarby igen. Där jag, efter att ha frågat i disken, fick fram en gitarr som var precis den Smilla ville ha! Äntligen lite flyt! Det var även den absolut sista gitarren.


Efter allt detta var det bara att handla mat, systembolaget samt Teknik Magasinet kvar. Fick det mesta av detta uträttat i Jakobsbergs Centrum och i Viksjö Centrum. Kom till slut hem vid kl.20 igår kväll. Tråkigt trött då kan jag säga...


Har i veckan hunnit med ett rehab pass. Knät känns bra på kvällen efter träningarna nu för tiden, däremot är det ett jobbigt knakande och knäppande i knät som jag eventuellt måste kolla upp hos läkaren. Nästa rehab pass är det dags att gå upp ännu en nivå i löpningen jag gör på löpbandet. Sakta men säkert jobbar jag mig tillbaka, mycket tack vare min sjukgymnast Jampa Mörk.


Såg sista halvan av Tv-matchen Västerås-Helsingborg i måndags. Det jag summerar denna match med är: Vilka otroligt dåliga försvar dessa båda lag har! Jag är till och med så kaxig att jag sticker ut hakan och säger att dessa två försvar skulle ha problem i vår serie iår, utan snack! Tycker att Christian Mattsson i Västerås och Linus Nordgren i Helsingborg är två mycket bra spelare.


Idag bär det av till sambons mamma på dan, sedan vid fem bär det av till min familj. Blir mycket idag, men det är ju trots allt Julafton!


Nu måste jag slita av mig GAIK overallen och hoppa in i duschen, börjar bli lite bråttom nu. Jag är som vissa kanske vet en obotlig tidsoptimist...


Ha en riktigt God Jul!!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards