Alla inlägg den 9 december 2009

Av Andreas - 9 december 2009 23:56

Har tränat ikväll. Kom 10min sent pga av att jag suttit och jobbat hemma. Ingen bra uppladdning kan jag bara berätta. Två-målet var nog bland det sämre för vår femma... Skitsamma, jag är inte allt för deppig för det. Har ändå en bra känsla inför söndagens match. Vi tränade PP idag och det fungerade återigen mycket bra.


Truppen till helgen är rekord tidigt ute! Det som förbryllar mig är att det står att vi har samling i Torvalla kl:15.00. Men matchen börjar kl:13.15 enligt vår egen hemsida... Får se om Bele dyker upp ett par timmar försent på söndag...


Torsdag och fredag är smetade med jobb, så det kan dröja till lördag innan uppdatering kommer här igen. Vi får se, jag ska göra mitt bästa för ett tidigare inlägg.


3 matcher i den Norska Elitserien i innebandy imorgon. Jag hittar 2 spelbara, spelbar för mig innebär som alla vet, bra odds. Jag tror på Slevik seger hemma mot antagonisten Greåker till oddset 2,85. Jag tor även att Nor92 kommer att vinna hemma mot Sarpsborg till 2,60 gånger degen.


Det var det...dags att försöka sig på att sova nu.


Hejdå Hejdå!!

Av Andreas - 9 december 2009 08:00

Veckan rullar på. Har mycket på jobbet som vanligt. I måndags var det träning, jag var inte helt taggad och besvikelsen från söndagsmatchen hängde fortfarande kvar. Men det är väl så att när man minst förväntar sig det så blir det bra? För träningen fungerade riktigt bra och jag och Mange "synkade" bättre än på länge. Med Walle som tredje länk gick det riktigt bra. Det var kul helt enkelt! Som alla säkert vet så vill jag gärna lira med spelgeniet Mange, tyvärr så har vi väl inte presterat vad som förväntas av oss(jag ska skärpa mig Mange). Jag lägger mycket av skulden på mig själv då jag inte alls kommit upp i den nivå jag bör ligga på. Nu har vi spelat halva serien, laget har blandat och gett. Vi har kapaciteten att ligga högst i tabellen. Men inte fått fram det. Jag själv anser väl att jag har presterat på den nivå jag vill i 2st matcher hittills, Orminge hemma och Hammarbyhöjden borta. På tok för dåligt och någonting jag ska jobba för att ändra på. Inte alls godkännt att prestera i 2st matcher när halva serien är spelad. Jag håller fortfarande på att försöka anpassa mig till spelet som är i denna serie och även spelet vi spelar på i Bele. Har väl inte gått helt klockrent för egen del med den saken. Jag är faktiskt inte i så mycket sämre form än jag varit i div 1 dom senaste åren, utan jag måste bara höja mig helt enkelt. Men jag vet vad jag kan och jag tänker göra allt för att göra en bra andra halva av serien. Det är mitt mål. Första halvan av serien avrundar jag med ett betyg på mig själv: Icke godkännd.


Gick ut med lite fel information angående helgens match. Vi spelar inte i Kallhäll som jag skrev. Vi spelar borta i Torvalla Sporthall mot seriens formstarkaste lag, Vendelsö. Linder får komma hem till sina gamla jaktmarker. Så bra som han varit den senaste tiden och att han nu kommer "hem" till sin förra hall gör att jag tror att han blir matchens förgrundsfigur till helgen.


Kul att se att du läser bloggen Maront! Och mycket riktigt så var det Män som hatar kvinnor jag såg i Blu Ray. Den andra såg jag på vanlig DVD. Lycka till med plasten!


Juve åkte på en tung torsk mot Bayern igår. 1-4 på hemmaplan är inte ok! Trist...


Nu måste jag jobba.


Hejdå Hejdå!!



Ovido - Quiz & Flashcards