Alla inlägg den 25 december 2009

Av Andreas - 25 december 2009 00:00

Har varit på en trevlig julmiddag ikväll hemma hos tjejens syster med familj. Blev lit Buzz spelande på PS3 där jag stod som segrare i Svenska Genier alla 3 gångerna vi körde. Japp, jag är ett geni ;)


"Mangegol" var hos Chrisse(Bro) för festande ikväll, jag kunde av ovanstående anledning inte närvara. Enligt rapporterna tycker dom flesta i Supertrean att jag och Mange är överbetalda och överskattade. Om jag ska hålla med om något så är det i sånt fall det sistnämnda, för några pengar det gör man inte.


Ska jag vara kaxig så anser jag faktiskt att det är bra att Bro är dom vi har före oss i serien. Har svårt att se hur vi ska kunna förlora mot dom hemma sen. Absolut är det ett bra lag, inget snack! Och ett gäng med många sköna snubbar som jag respekterar! Men vi är faktiskt bättre i mina ögon och att ha dom kvar hemma känns för mig som en bonus.


Senare på kvällen kom Joppe och Martin förbi och det blev diverse tävlingar på mitt Nintendo Wii. Riktigt kul faktiskt! Jag vann över Joppe på bågskytte men förlorade sista avgörande matchen på pingisen. När det kom till frisbeegolf var jag totalt talanglös och Martin och Joppe körde över mig totalt. I Grand Slam Tennis var Martin den talanglösa...


Fick/köpte AIK Fotboll`s års DVD till mig själv i julklapp. Kollade den hela förmiddagen idag. Undrar om det är normalt att sitta med tårar i ögonen när man kollar fotboll? Jag höll på/började att börja gråta vid flera tillfällen av glädje. Jag rös hela filmen och det är det absolut bästa jag någonsin sett! Vilken film, vilken passion!


Norska innebandyklubben Slevik`s ordförande tillika min vän Johan Rolf hörde av sig idag. Han är på julbesök i Stockholm och vi ska ses för ett par pilsner inom kort. Han bad mig samla ihop ett gäng så vi kan ses. Jag vet hur det brukar bli, det blir jag och Johan tillslut. Inte mig emot, det är alltid lika kul! Men det vore kul om någon annan kunde "haka" på denna gång...


Lägger även in en ny blogglänk som jag pratat om tidigare. Det är "AIK-färgade" Gittan Ahonen Gunnarzons blogg. Mycket bra läsning som jag varmt rekommenderar!


Ha det!


Hejdå Hejdå!!



Ovido - Quiz & Flashcards