Alla inlägg den 4 april 2009

Av Andreas - 4 april 2009 10:15

Har varit ett tag sedan uppdateringar inkommit här. Har varit en del att göra i veckan.


Hade ett fint spel på AIK Hockey samt Södertälje i kvalseriens förr förra omgång. I torsdags vann AIK borta mot Leksand och det lilla hoppet lever fortfarande. När man sett AIK den senaste tiden kan man inte annat än att gräma sig att det förmodligen inte blir något elitseriespel. Man slarvade bort poängen i dom två första matcherna mot Västerås och SSK. Två matcher där man var det bättre laget. Jag tycker att man visar upp ett spel som visar att man garanterat är ett av dom två bästa lagen i kvalserien. Får se om SSK klappar ihop....


I måndags hann Joppe med att gå med dottern på ridskola, jäkligt schysst att han ställde upp. Men Joppe är inte rädd för hästar som jag är, vilket kan vara en fördel i stallet....


Har även hunnit med att få bilen krockad i veckan. Var på IKEA i onsdags efter jobbet. När jag kom ut så satt det en lapp på rutan från en person som hade kört in i min bil. Vänster bak ovanför däcket är intryckt. Så på tisdag ska jag till plåtverkstaden för en förbesiktning av bilen innan dom reparerar den.


Innebandyslutspelet rullar på. Balrog slog Warberg hemma efter sudden. Det är där man kommer att kunna rå på Warberg, borta tror jag inte att Balrog har så mycket att hämta. Senast saknades även Mange Svensson bland annat, betyder en hel del för Warberg.


Storvreta-AIK blir en jämn serie, som väntat. Kan gå hur som helst, ett av lagen vinner med 3-2 i matcher känns det som.


Har varit i Danmark torsdag och fredag. Var på huvudkontoret för säljmöte och genomgång av kvartal ett. Har varit riktigt trevligt.


Ha en trevlig helg, nu ska jag ut och sopa samt ta fram utemöblerna. Hoppas att det inte kommer snö igen bara....


Ha det bra!


Hejdå Hejdå!!







Ovido - Quiz & Flashcards