Alla inlägg den 21 april 2009

Av Andreas - 21 april 2009 23:20

Har precis sett Liverpool-Arsenal på tv. 4-4 igen för Pool! Konstigt att en räddad poäng i slutminutrarna kan kännas som en förlust ändå. Liverpool var totalt överlägsna spelmässigt, men inte målmässigt och det är ju som bekant målen som räknas. Tre dundertavlor av Liverpoolspelare bäddade för tre Arsenalmål. Det sista målet ryssen gjorde var ingen direkt tavla av Pool. Påminner mycket om AIK förra säsongen då man alltid höll på att släppa in mål bakåt när man hade haft offensiv hörna. Man kan ju inte direkt klaga på underhållningsvärdet när Pool spelar. Men jag är ruskigt besviken att det inte blev tre välförtjänta poäng.


Säger bara Torres!


Sov Gott.


Hejdå Hejdå!!

Av Andreas - 21 april 2009 01:06

Har sett Stocholmsderbyt nyligen. Tänkte direkt dra fram stora sågen....men jag hejdar mig. Hur som haver, dif är, precis som jag konstaterat tidigare, ruskigt jävla dåliga! Jag känner att inte ens jag som den "råtta"  jag är behöver säga mer. Djurgårn åker ur i år, så är det! Kan bara säga att jag gärna ser "video-juggen" Milic och Petter Gustafsson på dif`s vänsterflank. Ingen av dom håller i Allsvenskan! Nu är jag elak men....Oremo är en grym forward(sa jag redan förra året att han är ett skämt) värd varenda krona dif investerade.....


Men man ska även vara ärlig och påpeka att dif är ruskigt farliga på fasta situationer. Där kommer man att ordna många poäng iår. Kanske kan man klara sig kvar tack vare det?


16000 ungefär på Råsunda....Pinsamt är ordet!


Charlie Davies 2-1 mål håller riktigt hög klass! Bara att applådera!


Ring ding ding ding ding ding ding......Dembo Touray tar ingenting.....1-1 målet är en grym tavla.....


Hammarby höll på att bli bortdömda igen. Domarna missade ett solklart mål. Måldomare är ett måste nu!!


Nog om derbyt nu! AIK möter Allsvenskans strykpåse Örgyte borta på torsdag. Inget gyllene läge som säkert dom flesta tror. Hade hellre mött dom senare, nu blir det väl gnaget som får sota för deras risiga inledning....


Ha det!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards