Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Andreas - 13 januari 2010 22:42

Träningsveckan har kännts bra för egen del, och farten och intensiteten har varit på topp från samtliga. En bra träningsvecka helt enkelt. Vill återigen hälsa Christian "Isen" Isaksson välkommen då han idag blev spelklar för oss. Vill också rikta ett tack till Hässelby som verkar ha varit väldigt samarbetsvilliga och bidragit till den snabba övergången. Nu vet jag iof inte hur förhandlingarna har gått till, men i och med att Isen är spelklar så snabbt så tyder ju mycket på att Hässelby har bidragit. Isen kommer hur som helst bli en stor tillgång för oss, det har han bland annat visat den här träningsveckan. Känns som att både jag och laget har fått en injektion av Isens närvaro.


Trodde aldrig att jag skulle säga det... Men det känns riktigt skönt att vara tillbaka på vår riktiga hemmaplan, Viksjösporthall, för första gången på länge när vi på söndag spelar där kl:18.


Också kul att "Mange-Gol" kommer att vara med efter att ha missat dom 2 senaste omgångarna, han betyder mycket!


Har Juve rest sig ur svackan? Seger idag iaf hemma mot Napoli i cupen, 3-0. Kungen Del Piero 2 kassar...


AIK Hockey tog en viktig seger mot Bofors idag. Nu är man återigen med i racet om kvalserien på allvar! Kom igen nu Gnaget!


Transferfönstret i innebandy stänger om ca 2 veckor. Får se vad det dyker upp för "smaskiga" övergångar den närmsta tiden...


Personligen så fick jag ett samtal idag från en klubb högre upp i seriesystemet.


Var med Joppe och köpte en riktigt fin Volvo V70 igår. Årsmodell -07 med automat. Jag provkörde den och kan bara säga att jag längtar tills nästa vecka när min nya Volvo med automatlåda kommer. Fantastiskt skönt med automat!


Imorgon och på fredag är det jobbresa som gäller. Uppdateringar här kommer förmodligen att dröja till fredag/lördag igen....


Nu ska jag se Barcas andra halvlek mot Sevilla.


Glömde säga det förut, men kul att du kommenterar här Ole-R. Alltid bra att få lite internationella inlägg här på bloggen. Hoppas vi ses snart min Norske bror...


Apropå Norge. Morgondagens bästa spel? Ja, kan vara det....Slevik seger hemma mot Sveiva. Oddset är förnärvarande 2,55 på Slevik hos Nordicbet. Den tar vi!


Jag tipsade vår keeper Östman att lira på Älvsjö seger hemma mot Onyx senast. 2,95 var oddset hos Svenskaspel, och den satt. Men inte lirade han Älvsjö, han slängde in 500:- på Hässelby som förlorade mot Örebro...


Hejdå Hejdå!!




Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards