Alla inlägg den 13 november 2010

Av Andreas - 13 november 2010 20:25

Var ett tag sedan jag skrev. Har som vanligt varit väldigt mycket senaste veckan. Jobb, familj och innebandy.


Träningsveckan har, i och med den spellediga helgen, varit med stort fokus på fys. Även en hel del lek och "nya" idrotter har vi utövat då det har varit en hel del tävlingsmoment. Mitt lag, de äldre, har stått som segrare båda gångerna i veckan. Vi har lirat innebandy, fotboll, basket och handboll. Innebandy och fotboll har man väl hyfsad koll på, de två sistnämnda idrotterna lämnar en hel del övrigt att önska...


Har varit borta på kalas hela dagen idag, mycket trevligt. Dock så hann jag inte lägga in mitt spel på Cardiff seger borta till fina 2,00 gånger pengarna, tillsammans med Stoke hemma mot Liverpool till 3,30! Fattar inte att Stoke kunde stå i 3,30. Ingen som har sett Pool i år?  Båda satt såg jag nu, och där gick jag miste om lite fina pengar tyvärr...


Nu ska jag ner och umgås. Snart börjar också Juve-Roma, Forza JUVE!


Hejdå Hejdå!!



Ovido - Quiz & Flashcards