Alla inlägg den 2 december 2007

Av Andreas - 2 december 2007 18:13

Äntligen! Seger mot Handen borta med 6-2.


Otroligt skönt med 3 poäng hem till Hässelby, nu vet vi att vi kan vinna igen och jag tror vi kan bli farliga framöver. Matchen vinner vi rättvist, vi gör inte en av våra bättre matcher men vi vinner och det är det viktiga. Mer om matchen kommer senare. Tänker inte gå in på min egen insats allt för mycket då vi vann och fick 3 poäng, det är det enda jag bryr mig om idag. Jag kan väl säga att jag hade ett par lägen......


PES-Open är avgjort, som vinnare stod Pär "Pärlan" Olson med sitt Liverpool. Han vann finalen mot förhandsfavoriten Joppe. Själv blev jag utslagen i semi mot just Pärlan, förlusten kom efter att Pärlan gjort mål på stopptid på sitt enda skott på hela matchen!! Rättvist? Nej, inte mycket!


Mer om PES-Open kommer också lite senare, är lite trött idag......


Gaik åkte på en 8-5 förlust borta mot Finspång idag, och toppmötet mellan Örebro-Västerås slutade med suddenseger för VIB.


Mina innebandytips är för tillfället lika dåliga som grin-Olas travtips. Blir dags att börja analysera matcherna bättre framöver......

Ovido - Quiz & Flashcards