Direktlänk till inlägg 30 december 2008

Nytt år på gång....

Av Andreas - 30 december 2008 21:09

Julen har varit kanon. Var hemma hos syrran och firade med släkten. Blev sent firande och jag gick och la mig vid fem snåret på morgonen....


Nu ska det återigen byggas lego Star Wars skepp som tar typ 6-7 timmar att bygga, får bli vid ett senare tillfälle. Har även ett nytt bordshockeyspel, har spelat en match mot dotterns kusin Ida(8år) som jag vann med 9-0. Schysst morbror man är, det handlar ju om att vinna....


Båda barnen har fått varsitt Nintendo DS också, har redan klarat hela Smillas spel, Wall-E. Måns fick såklart Lego Star Wars spel.


Caperio/Täby fortsätter att vinna, starkt. Danne Sundbom allvarligt skadad, nej. Som vanligt tror jag inte på C/T zurret om att skadan är allvarlig. Han lirar inom kort, tro mig. Förmodligen redan till helgen.


Fick en kommentar om Västerås försvar som jag kritiserade, instämmer till viss del. Men det försvar man förfogar över idag är inte mycket bättre än det vi har, man har även hunnit med att tappa sin bästa back enligt mig, Jani Muntila. Därav har man inte samma bra försvar som man hade i div 1.


Imorgon ska det firas nyår med Joppe plus familj samt några vänner till dom. Blir trevligt! Det mesta är ordnat och klart, skumpan står på kylning.


Har hunnit med ett rehab pass i veckan, har ökat på löpningen ytterligare, känns riktigt bra! Däremot ska jag på ny röntgen och uppföljning av knät då det låser sig hela tiden samt att knät knakar hela tiden när jag böjer på det. Vill det sig riktigt illa kan man få göra en ny operation, hoppas för allt i världen att jag slipper det!


AIK Hockey är grymma just nu! Såg matchen mot Borås, Morgan Claesson vilken jävla pajas domare. Sämsta jag sett i hockey på många år!


Liverpool, vad säger man.... Totalt jävla världsklass! Spelar en underbar fotboll och leker för tillfället fotboll. Senast mot Newcastle var "bara" Torres och Keane borta, men man gjorde enkla 5-1 ändå!


Ha ett riktigt gott nytt år!! När klockan slår nytt år så fyller jag år. Fyller nämligen den 1:a januari.


Hejdå Hejdå!!




 
 
Ingen bild

Vadim J

31 december 2008 10:41

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/innebandy/article4095485.ab

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards