Direktlänk till inlägg 31 december 2008

Tufft schema

Av Andreas - 31 december 2008 13:09

Idag är det alltså nyårsafton. Fan vad tiden går fort.... Imorgon blir man ett år äldre....känner mig fortfarande ung, det kanske är det viktigaste?


Fick en bild från någon bland kommentarerna på Sundboms fot. Mycket möjligt att det är allvarligt och sånt fall ruskigt tråkigt, men jag tror fortfarande inte det. En svullen fot behöver inte vara allvarligt. Missförstå mig inte nu, jag gillar både Sundbom och Caperio/Täby skarpt, men det finns en viss förmåga att "salta" en aning både från C/T och Sundboms sida....


Kent Göransson har skrivit på som föbundskapten för innebandyn två år till. Tråkigt tycker jag...hade gärna sett Sveriges bästa tränare Binge som kapten för skutan snart.


Appropå innebandy, drömde här om dagen att jag lirade med Järfälla!? Vi spelade match mot Balrog och förlorade med 7-5, jag var även i drömmen skadad men gjorde comeback efter första perioden och gjorde sammanlagt 1+2. Troligt.... att jag skulle göra 1+2, jag hade gjort 3+0.... Järfälla var för övrigt ett av lagen jag tackade nej till att besöka innan denna säsong. Trots att Järfälla sågas av dom flesta så har dom ett par sköna snubbar där, och då tänker jag främst på bröderna Lindström. Dom är eldsjälar i föreningen och var även duktiga innebandyspelare, dom förtjänar all respekt.


Blir i slutändan Västerås eller Mullsjö som hamnar på den sista platsen i SSL. Personligen hoppas jag att Västerås klarar sig. Vinner serien gör Caperio/Täby.


Div 1 mellersta vinner Tyresö/Trollbäcken eller Örebro. Ur åker Surahammar och Åkersberga.


Nu måste man börja städa huset innan gästerna kommer, biran måste även ut på kylning!


Min förra klubb i Norge, Slevik IBK`s ordförande Johan Rolf är på fin besök här i huvudstaden. Ska försöka hinna med att träffa honom innan han åker hem till Norge på söndag. Och på fredag är det teater med familjen. Lördag middag hos föräldrarna, tufft schema framöver....


Lägger in en bild här nedanför som man blir glad av. Nämligen lagkamrat Isen när vi kom hem från Finland med innebandylaget. Klockan är typ halv åtta på morgonen och det finns mera godsaker i Isens väska kan jag lova....


Återigen önskar jag alla ett riktigt Gott Nytt År!!


Hejdå Hejdå!!









 
 
Ingen bild

Burgic

1 januari 2009 05:03

Grattis på födelsedagen!

Härligt!

 
Ingen bild

Isen

2 januari 2009 18:46

Hahaha, toppmorgon...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards