Alla inlägg den 12 april 2008

Av Andreas - 12 april 2008 11:45

Kollade på AIK-Sundsvall, skönt med seger! Spelet som jag efterlyst börjar väl så smått infinna sig, men det är fortfarande lååångt kvar tills det fungerar. Men intentionerna finns iaf där, och det ger mig lite hopp. Men som sagt, det är väldigt långt kvar tills spelet fungerar som det ser ut nu. Blir tufft mot bajen på måndag om man spelar som man gör just nu.....


Juve-Milan ikväll kl:20.30. Tror på Juve seger 2-1.


Min Allsvenska dubbel satt rätt fint, Gais slog bajen och Kalmar slog Örebro borta. Oväntat att Kalmar gjorde mål på inkast, dom hade 3 farliga nickar efter inkast mot AIK på Råsunda. Experterna verkar ändå förvånade? Garanterar att det kommer att bli fler mål när Kalmar har inkast. Det blir precis som hörnor och därför farligt.


Nytt allsvenskt speltips: dif-Halmstad X 3,50. Sundsvall-Ljungskile 1 1,85.

Tror även att Islänningen på topp i Sundsvall kommer att göra minst 1 mål mot Ljungskile. Hannes Sigurdsson var bra mot AIK senast och får därför utdelning nu.


Igår kväll var det först en lugn och skön kväll med familjen. När familjen hade somnat gled jag över till min granne Rickie Hyvärinen där vi tog ett par öl och lirade Alfapet. Riktigt trevligt var det, i bakgrunden hade vi filmen Rambo IV på, snacka om action! Mest action laddade man sett på bra länge!


Pratade med Joppe för ett tag sedan, han opererade sitt knä igår, han lät väl hyfsat pigg men har ganska ont i knäet. Förmodligen får man väl vara privat chaufför åt honom nu när han inte kan ta sig någonstans. Hoppas hur som helst att Joppe tar sig tillbaka från skadan, som han spelade i sina bästa stunder så är han helt klart landslagsmässig. Vi som skulle spela i samma klubb i år! Hur gör vi/jag nu?


Ha en bra helg!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards