Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Andreas - 11 maj 2008 21:45

Det rullar på för Gnaget, helt underbart! dif börjar få det tuffare och tuffare nu när man möter topplagen.....1-5......


AIK vann återigen fullt rättvist trots att målen kom i slutet av matchen, inhopparen Jagne var ruskigt pigg! Norling coachade för 3 poäng Roland Nilsson coachade för en poäng, Norling vann den kampen. Kanske synd att uppehållet kommer nu, hade gärna sett en fortsättning direkt nu när man har 4 raka segrar och spelet börjar stämma bättre och bättre.


PES08 Open avgjordes i helgen, segrare blev.....JAG! Jag vann finalen mot turneringens stora överraskning Chrisse med 2-0. Chrisse slog ut stor favoriten Joppe i semi. Jag slog ut förra årets vinnare av turneringen Pärlan i min semi. Lottningen av lag utföll för 2:a gången irad med att Joppe fick välja lag först! Helt sjukt vilket flyt han har med dessa lottningar. Jag fick välja lag som nummer 5(av 10) och mitt Barca hade gått, jag tog Inter och det visade sig vara helt rätt. Joppe tog Man Utd, Pärlan Liverpool och Chrisse var Real Madrid. I kvartsfinalen slog jag ut Rickie(Arsenal) som kom 3:a i sin grupp, jag kom 2:a i min efter 3 klara segrar och 1 förlust mot Joppe.


Hur som helst en riktigt nice helg!!


Nu ska jag kolla film....Utan spår heter den


Har grillat 4 dagar irad nu....


Ha det bra, måste kila nu!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards