Direktlänk till inlägg 12 april 2009

Agenten

Av Andreas - 12 april 2009 17:39

Precis som Mörk kommenterade här på bloggen så har man agerat agent och ordnat en spelare till min förra klubb i Norge, Slevik IBK. Nämligen Fredrik Åhlberg som senast varit i Kungsör och Västerås. Jag är riktigt glad att Fredrik valde spel i Norge och jag är övertygad om att han kommer att göra det bra. Man känner sig lite stolt att man varit med och ordnat detta. Lycka till Fredrik!


Lillebror dif åkte, inte helt oväntat, på dyngstryk borta i Götet, 0-6!! Jag visste att dif skulle få det tufft iår, kolla bara vad man tappat och vad man värvat..... Men jag trodde inte man skulle vara så dåliga. Ok, det har bara gått två omgångar av Allsvenskan, men jag tror att Sveriges sämsta tränare Zoran är lite orolig..... Som jag sa när han presenterades som ny tränare... -TACK för att Ni tog tillbaka Zoran som misslyckades senast han var i klubben.


Bajen torskade mot Gefle hemma idag.... Kan ju inte skryta med att Stockholmslagen ser vassa ut. Men vi borde iaf kunna komma före bajen och dif iår igen....


Säger bara TORRES! Den som inte såg hans kopia av Van Bastens klassiska kasse får gå in på nätet och kika, vilket mål han gjorde igår Torres!


Påsken har spenderats på landet tillsammans med syrran och hennes familj samt mina föräldrar. Har varit kanon trevligt och det har varit 18-20 grader varje dag, sååå skönt! Har hunnit med att vinna på Canasta(som vanligt) och även utklassat syrrans man Fabian på det nya kortspelet Monopol Deal (5-0 i matcher idag). Kan varmt tipsa om det kortspelet, grymt kul!


Ledigt imorgon, skönt! Imorgonkväll ska jag se Kalmar-AIK på tv, jag tippar kryss, 0-0.


Ha en fortsatt bra påskhelg!


Hejdå Hejdå!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards