Alla inlägg den 8 november 2009

Av Andreas - 8 november 2009 22:31

Har precis orkat ta tag i bitarna och skriva ett litet inlägg. Kryss hemma i sporthallen dag, 5-5 mot Kungsängen. KIF var ett helt ok gäng, med några sköna lirare. Orkar inte orda för mycket om vem som skulle vunnit eller inte. Det enda jag känner är en stor besvikelse över min egna prestation. Jag får gnugga vidare och träna hårt, det enda som hjälper. Detta krävs så att jag kan höja min lägsta nivå som inte är bra just nu. Det är matcher som idag jag borde kunna kliva fram och visa vägen, det gjorde jag inte. Nog om detta, nu ska jag försöka släppa det här.


Lillebror dif är kvar i Allsvenskan. Mera pengar in på vårat konto, det är så man får se det. dif lever på lånad tid just nu. Ett par nyförvärv räcker knappast. Och visst 25 miljoner snackar folk om, men räcker det till att köpa nästan ett helt nytt lag? Hur som helst så får jag väl rätta mig in i ledet och gratulera.


Egentligen så kvittar det vilka som åker ur och kommer upp. Vi har tagit dubbeln, allt jag bryr mig om.


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards