Alla inlägg den 15 november 2009

Av Andreas - 15 november 2009 00:15

Orkar inte rabbla igenom matchen allt för mycket. Men det är sällan jag går från en match mållös och känner mig nöjd. Idag är jag riktigt nöjd med mig själv och framförallt laget! Vilken inställning, vilket slit! Blir så jävla stolt över vad vi presterar idag, vi var grymma helt enkelt!! Vi var totalt överlägsna borta mot Vaxholm och 4sek från att hålla nollan. Vi vann med 7-1 och jag är djupt imponerad av allas insats.


Inte ofta man "åker" på man-man försvar. Men det hade jag idag... Vaxholm hade läst på.... Otroligt bra match arrangemang(hur stavas det?) idag! Vaxholm är seriens hittills bästa lag på den punkten!


Tufft att bli "punktad" långa stunder av matchen. Men satan vilket bra lag vi har när vi väl vill...


Idag var det harmoni i Bele. Och som Bele-Jocke sa idag: "Det lyser om varenda Bele kille idag!" Jag hade inte kunnat sagt det bättre själv. För idag var det en lagseger!


Stort av Bele-Jocke att live-rapportera!


Länge sedan jag "back checkade" som idag. Jag är på G känner jag....skönt...


Bele är första klubben någonsin där jag inte lirar i Powerplay. Men så länge vi vinner ska jag sitta lugnt i båten...


Tips: Lira Bollstanäs borta mot Huddinge imorgon till 1,90.


Ha det!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards