Alla inlägg den 12 november 2009

Av Andreas - 12 november 2009 22:32

Veckan som har gått har varit riktigt tung. Otroligt mycket på jobbet. Iof kul, men det ska bli grymt skönt med helgen som närmar sig.


Har tränat 3 pass innebandy denna vecka. Två pass med Bele och ett med Hökarna. Tränade med Hökarna igår, grymt kul att träffa alla snubbar igen och jag är otroligt tacksam att Hässelby låter mig vara med och träna. Självklart uppskattar jag även att Bele tillåter detta. Jag tränar med Hässelby framförallt för min egen del. Behöver få upp lite tempo i kroppen och sen skadar det ju inte med tre pass innebandy i veckan heller, det är man ju van vid.


Tipsar alla att ta sig ner till Hässelbyhallen på lördag då Hökarna har match. Det ryktas nämligen om att Robin Avellan som lånats ut från oss i Bele ska vara speaker! Undrar om Bele visste om Avellans dolda kunskaper när man lånade ut honom...


Kvällens träning gick väl sådär. Hyfsat tempo iaf. Men jag bytte blad precis innan träningen och det kändes riktigt ovant... (måste ju ha nått att skylla på)


Om någon behöver mirakeltabletter så är det bara att kontakta vår keeper Östman. Han är en livs levande medicinman!


Mange L är krämernas man. Hade med sig ett helt kitt med krämer i en fin ask. När jag drog från hallen satt Mange fortfarande och smörjde in sig...


Har precis hällt i mig en Gainomax(lärt mig av Isen) Nu väntar något att äta.


Ha det!


Hejdå Hejdå!!


Ovido - Quiz & Flashcards