Alla inlägg den 23 november 2009

Av Andreas - 23 november 2009 23:53

Som väntat, och som jag "hintade" lite om i förra blogginlägget så sätter Hässelby in en ny headcoach. Stefan Mörk går in som ny ansvarig. Blir säkert bra då jag vet att Stefan besitter mycket kunskap. Hoppas man fortfarande är välkommen på träningarna nu, Mörk?


Har precis kollat klart Caperiotäbys match borta mot Storvreta. Inte mycket att hänga i julgranen då Storvreta denna afton var ett par klasser större utan tvekan. 11-4 var fullt rättvist.


Jag anser att man borde sätta in Niclas "virgin" Ericsson i Caperios PP. Ta bort Dalbjer och in med Virgin!


Ramsins ass till Ackevis mål är helt suverän! Det patenterade utkastet frispelar Ackevi totalt. Otroligt komiskt att höra kommentator Fasth säga att det inte var mycket till ass som Ramsin "råkade" få... Vilken match såg Fasth egentligen!?


Ställer ett stort frågetecken till Caperiotäbys överbelastningar med backarna denna match. Jag vet att man nästan alltid har gjort så att man flyttar över båda backarna på en sida. Men idag satt överbelsastningarna mindre bra... Riktigt dåligt till och med! Mot spelskickliga Storvretaspelare så blev det alltid en gubbe fri på bortre sidan.


Vilken liga spelar Storvretas Peter Svensson i? Målgesten påminner starkt om Italienska ligan i fotboll...


Caperiotäbys namnbyte till det just nämnda ger ingen större effekt. Man kallas kort och konsist fortfarande för Täby av alla inblandade i innebandysändningarna...


Bele tränaren Karke fick iaf sin beskärda del av TV-tiden. Alltså ett helt rätt beslut att välja Fyrishov och lite stjärnglans istället för en vanlig platsträning i Björkeby ikväll... Kanske ska man ta autograf på träningen på onsdag??


Joppe inkasserade en etta av "maggets" betygsättare. Vet inte om det var rätt eller fel. Men det fanns iaf flera som borde ha fått det i Caperiotäby... Dalbjer kvitterade ut högst betyg av dom vita spelarna, kan inte riktigt hålla med om det... Idag tyckte jag inte riktigt att någon stack ut i Caperiotäby.


Själv har jag tränat idag. Rent innebandymässigt var det väl inte en av dom bättre träningarna. Men det fanns iaf gott om glädje och stämmningen känns riktigt kul just nu.


Nu ska jag sova!


Hejdå Hejdå!!



Ovido - Quiz & Flashcards