Direktlänk till inlägg 16 december 2009

Torres!

Av Andreas - 16 december 2009 23:20

Träningen ikväll var väl inte helt lyckad. Återigen lite folk, och som grädde på moset hade vi inga tränare där heller. Alla som sysslar med den här idrotten vet hur träningarna blir utan tränare, hur mycket man än bestämmer sig för att kämpa. Positivt ikväll var powerplay som fungerade bra igen. Uppladdningen inför Salem fighten till helgen är med andra ord inte den bästa... Tobbe saknas på söndag och förmodligen Mange L också. Tråkigt! Eventuellt blir det ännu flera viktiga kuggar som missar matchen. Återstår att se vad vi kan skrapa ihop för lag? Hoppas att Linder hinner bli frisk, han har varit ruskigt bra sista tiden.


Kollade Pool ikväll, seger 2-1 mot Wigan. Matchen i sig är inte så mycket att orda om. Men jag vill självklart nämna kungen: TORRES. Startade på bänken men gjorde mål ändå. Mål i 35 av 37 matcher på Anfield! 11 mål på 12 Premier League matcher iår. Vilken lirare!!


Vår tidigare coach Nicke J har som bekant lämnat Bele. Nu är han klar för seriekollegan Kungsängen. Bara att önska Nicke lycka till!


Som Mange L skrivit på sin blogg så har både jag och Mange blivit tillfrågade att träna med AIK i innebandyn. Vid tillfället det begav sig så kunde jag inte. Får se om möjlighet bjuds igen. Nu är iaf Chrisse i Bro tillfrågad, och kommer att träna med dom. Hoppas det går bra Chrisse!


Caperiotäby är klara för DM-final efter seger 6-3 borta mot Vaxholm. Pratade med Joppe som inte var helnöjd med matchen. Nu får han iaf chansen att ta sitt efterlängtade DM-Guld. Skulle Ni inte vinna guldet så kommer du absolut inte att bli mobbad...


Minns att vi vann med 7-1 borta mot Vaxholm för ett par veckor sedan...Då måste ju vi vara bättre än Caperiotäby   


Imorgon väntar jobb som vanligt. Sedan är det träning med Hökarna. Ska bli kul!


Hejdå Hejdå!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards