Direktlänk till inlägg 24 december 2009

Silly

Av Andreas - 24 december 2009 23:45

Ryktenas tid är återigen här. Innebandy måste vara "silly season" ledare. Sällan cirkulerar väl så många rykten som inom innebandyn?


Självklart är månaderna innan seriepremiären dom hetaste. Men även nu innan jul cirkulerar det alltid en del sköna rykten. Ett av dom är att jag skulle vara klar för Hässelby. Kan varken dementera eller kommentera detta rykte. Eller jo det kan jag, jag är inte klar för Hässelby, och inte Mangegol heller, Har fortfarande inte fått något konkret erbjudande att ta ställning till om jag ska vara ärlig.... Jag är mitt uppe i en slutspurt för serieseger med Bele och jag kommer att göra allt för att hjälpa laget till avancemang.


Kan tyckas märkligt för alla seriekollegor som mött mig iår att jag kan vara aktuell för lag i högre serier. Kan bara säga att ni borde se mig på min "rätta nivå" Där presterar jag faktiskt! Så är det. Min tanke är att visa alla "belackare" att jag kan även i denna serie. Det är jag skyldig både mig själv och Bele. Visst, det är löjligt att jag skryter över mig själv, men jag vet vad jag kan och det kan vara därför 2st elitklubbar har hört av sig för tillfället?


Julafton har varit kanon! God mat, dryck och sällskap. Tyvärr gick alla hem för tidigt enligt mig och jag sitter kvar själv med ett glas vin...


Ha fortsatta kanondagar, det kommer jag att ha!


Hejdå Hejdå!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards