Direktlänk till inlägg 16 januari 2010

Vinna eller försvinna

Av Andreas - 16 januari 2010 12:25

Hemma igen efter en 2 dagars resa till Köpenhamn och huvudkontoret. Alltid trevligt att träffa alla nordiska kollegor. Man ligger inte på latsidan direkt på dessa möten. Upp tidigt och långa dagar i konferensrummet. Skönt med lite helg med andra ord.


Idag är det simhallen som gäller hela eftermiddagen, simskolor på G för kidsen. Och ikväll är man solo hemma då frugan ska iväg till en kompis. Kan det bli TV-spel när ungarna sover, absolut! Har ett nyköpt Guitar Hero Metallica till PS3 som måste testas bland annat.


Hoppas någon tog rygg på mitt spelförslag om Slevik seger mot Sveiva till fina 2,55. Den satt som en keps, 11-9 seger till Slevik.


I innebandyn har Hässelby återigen en ödesmatch imorgon. Blir lätt så när man ligger där man ligger i tabellen. Lillån borta står på spelschemat, Lillån som i veckan vann borta mot Finspång. Kan bli tufft för Hökarna, denna match måste man vinna, annars är det nog tyvärr godnatt...


Jag gav Hässelby ett telefonnummer till en spelare som dom skulle ringa, hoppas att det kan bli något där. Det behövs!


Imorgon har vi match kl:18 i Viksjösporthall. Joppe har aviserat sin närvaro på läktaren, denna fight vill han inte missa. Vi möter nämligen SB Innebandy som har ringt in mina gamla kompisar Tobbe Törnqvist och Martin Cederberg till truppen igen. Fick ett samtal från Martin igår, hans högsta dröm var tydligen att slå oss imorgon, vilket han inte är ensam om i den här serien uppenbarligen. Martin meddelade även att han skulle punktmarkera mig imorgon, positivt tycker jag. För enligt mig kommer vi med en starkare trupp än på länge till matchen. Vilket innebär att vi kommer att ha många matchvinnare på plan. Hoppas bara att vi kan få ut kunskapen som laget besitter på banan också. Ska bli intressant att se Isen i sin debut imorgon!


Ha en trevlig helg!


Hejdå Hejdå!!



 
 
Ingen bild

Ole-Richard

16 januari 2010 19:45

punktmarkert av tjock-Martin ha ha, den duellen vinner du 10 av 10 ganger.. Har sett ham et antall ganger i Ola`s og hvert år blir han så rundlurt at han ender opp med hodet nede i toaletten:)

 
Ingen bild

Maronten

19 januari 2010 13:51

Lägg till mig som PS3-kompis. Mitt PSN ID är "metmike_com"
Kanske kan lira lite GH3:Metallica mot varandra... eller tillsammans. Jag tar trummor så bränner vi av Master of puppets någon natt när familjen sover

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards