Direktlänk till inlägg 21 juli 2010

Sliten

Av Andreas - 21 juli 2010 14:01

Sitter och toksvettas fortfarande. Har varit ute på ett löp och styrkepass, för andra dagen irad faktiskt. Känns bra att ha kommit igång ordentligt, men jag har en lång bit kvar till formen märker jag när jag är ute i spåret. Är helt slut!


Imorgon är det löpträning med laget för dom som är hemma. Hoppas det kommer ner några tappra? Jag kommer vara sjukt trött i benen tror jag efter dessa två raka dagar med löpning.


Ska ta en dusch nu och sedan är bio bokat med familjen om ett par timmar. Undrar om jag kommer att somna i biostolen?


AIK spelar borta i Luxenburg i CL-kvalet idag. Verkar inte som att man kan följa matchen på något annat sätt än via skvallertidningarnas live rapportering. Håller tummarna, nervöst!


Mohammed Bangura är klar för AIK, verkar vara en vass forward som flera Allsvenska klubbar har varit ute efter. Ska bli intressant att se han, blott 20 år.


Minns vad jag skrev tidigare om dif fotboll. Laget är ett av dom sämsta jag sett i Allsvenskan iår(innan dom slog gnaget som uppenbaligen var sämre då) nu kommer man att sjunka som en sten. Senast var man totalt utklassade mot Kalmar. Superettan här kommer djurgårn! 


Näe, måste kila och duscha nu...


Någon som e sugen på lite häng på altanen med en kall bira någon dag? Bara att höra av sig, jag e hemma!


Hejdå Hejdå!!



 
 
Ingen bild

Mange L

21 juli 2010 18:51

styrkepass? vad gör du då?
Kallbira låter smarrigt, lördag?

 
Ingen bild

Chrisse

22 juli 2010 02:19

Ja & DP kommer ut o kör imorn iaf :-)
Kan vi ju köra ett av dina styrkepass..
Kall bira låter mycke trevligt, semester i 3veckor till..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards