Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Korthus

Av Andreas - 27 juli 2010 21:10

Ja, dagarna bara rasar fram. Semestern är snart över, tungt!


I lördags var det först till att se Malmö-AIK på en pub, ja ett totalt utspelat AIK. Hur är det möjligt att spela så bra hemma mot Malmö för att sedan rasa som ett korthus?! lillebror dif slog Kalmar borta, något som förvånar mig långt mer än AIK`s förlust mot Malmö.


Efter fotbollen gick vi hem till Isen och vi slutade på Garbo, ett helt gäng var vi. Grymt kul faktiskt med så många sköna människor inblandade. Isen, Sebbe, Alex R + flickvän, Eddie, Chrisse + flickvän, Mange + fru, Fisken, Pata+flickvän, Hjärre, Jocke W, Nettan+bror, dom sköna Duvbospelarna, Tammi, Ja listan kan göras lång... Alltid kul med mycket folk man känner, men denna gång måste ha varit någon form av rekord?


Jag torskade armbrytning mot Hjärre och Jocke W, inte oväntat kanske då dessa herrar är en aning större än mig... Men jag slog Alex R och Eddie, viktigt! Armbrytning, hur kommer det sig att vi satte igång med det? Vet att Alex R var uppviglare till detta. Men jag måste säga att det var många år sedan jag gjorde något sådant. Och det är ingen av mina bättre grenar...


Gaicki kommenterade angående Sveriges tripp till Polen i innebandyn. Ja Gaicki, jag vet att Finland också är med. Det jag menar med inlägget är att finnarna gör detta, plus allt övriga jag skrev om. Man ligger före helt enkelt.


Innebandymagazinet spekulerar omkring var Mikulski kommer att hamna? Mina tankar och spekulationer är givetvis att han hamnar i Caperiotäby, utan snack! Speciellt eftersom en av hans bättre vänner, ovan nämnda Gaicki, har gått dit. Återstår att se. Har hört att Balrog sägs vara intresserade också. Men jag tror som sagt att 1+1=2 och att Mikulski "joinar" Gaicki till Caperiotäby.


Ska ut på ett löppass ikväll tänkte jag. Både Mange L och Joppe har aviserat intresse. Joppe var här idag tidigare med familjen och grillade, så nu gäller det att springa bort lite av maten. Får se om jag får med mig någon ut ikväll, jag ska iaf till spåret inom en timma.


Nu ska jag börja byta om inför löpningen.


Hejdå Hejdå!!

 
 
Ingen bild

Mr Kungsängen

28 juli 2010 22:51

Kära Boris
Istället för att konstant oh osakligt hacka på mitt älskade Djurgården så kan du väl, för din egen trovärdighets skull, så kan du väl ärligt och uppriktigt kommentera kolsäckarnas prestation mot Rosenborg i kväll - nog f.n va väl det ändå det sämsta ett svenskt klubblag presterat i internationella sammanhang!!!?

 
Ingen bild

Burgic

29 juli 2010 09:17

Vad tycker du om Miller?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards