Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Jobb

Av Andreas - 25 november 2010 18:38

Blir inte mycket bloggande just nu. ikväll är första kvällen den här veckan då jag inte jobbat till minst kl: 19. Hann till och med sitta ner och äta med familjen, lyx!


Som sagt, jobbet tar otroligt mycket tid. Glad att jag ens hinner träffa familjen och att man hinner träna. Därför blir man lite besviken när man kom ner på träningen i tisdags och vi var 10 pers! Jag hade jobb att göra när jag kom hem samt att jag inte mer än hann slänga i mig lite mat på stående fot innan jag drog till träningen. Så då blir jag extra grinig när det är så lite folk på träningen.


Stressen har tagit lite övertag på mig. I och med allt med jobbet så glömmer jag bort mycket annat. Sms och telefonsamtal som jag ska svara på eller ringa upp, glömmer jag helt enkelt bort direkt...


Men men, ska inte klaga. Jag är glad att jag har jobb. Faktiskt inte alla som har.


Slevik trummar på borta i Norge. Jag gillar ju att gå händelserna i förväg, så jag räknar med både biljett till NM-finalen samt banketten. Och en resa betald tur och retur. Bara att skicka biljetterna Sportchef Ole-R!


För egen del så väntar Hammarbyhöjden på söndag. Ett skönt gäng som det alltid är trevligt att möta. Hoppas att vi kan höja oss några nivåer mot senast, annars kan det bli tufft.


Imorgon väntar det årliga Bowlingmästerskapet med "gubbarna" i släkten. Ska bli ruskigt kul och det är inte allt för ofta vi ses allihopa. Imorgon blir vi 9 pers som startar med middag på Kungsholmen för att därefter bege oss till Bowlingen. Jag räknar inte med någon seger direkt då det blir bowling max en gång per år. Men en topp 3-4 hoppas jag på. Brukar landa däromkring. Pappa har ju börjat bowla på riktigt på gamla dar, så han har stor press på sig imorgon. En press han sällan brukar kunna hantera. Ser fram emot lite avkoppling imorgon, trist att vara borta från frun och familjen igen bara.


Nu ska jag packa ihop för lite innebandyträning igen. Ska förbi ICA och handla lite till frukost att bjuda på till ett tidigt morgonmöte i Kungens Kurva imorgon. Så det blev det lite jobbrelaterat ikväll igen ändå...


Ha en trevlig helg! Imorgon hinner jag inte skriva. Först en massa jobb, sedan stan!


Hejdå Hejdå!!

 
 
Ingen bild

Ole-Richard

25 november 2010 22:22

Selvsagt får vår viktigeste talentspeider alt dekket ved en evt finale.. Tror vi skal avvente litt ennå bare!! FFK tilbake til tippeligaen er ellers det viktigeste å melde fra ditt favorittland i dag.

Andreas

28 november 2010 16:24

Låter bra det!! Härligt med FFK tillbaka i Tippeligan, stort grattis! Forza FFK!

 
Maront

Maront

26 november 2010 09:20

Galet. Kommer ihåg när du skrev om bowlingen förra gången. HAHA!! Har följt din blogg i 1år.... Då får jag dricka bärs.

Lite folk på träningen? jag kan lira boxplay :-)

http://blog.metmike.com

Andreas

28 november 2010 16:26

Ja, tiden går fort. Kul att du fortfarande läser och skriver här! Ring Coach Mörk, han kanske vill ha ner dig till boxplay :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards