Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Andreas - 26 mars 2010 20:47

Länge sedan nu. Har varit en av de mest hektiska jobbveckorna på länge! Är helt färdig nu. Helgen kom inte helt fel just nu.


Igår och idag har jag haft min nya säljdirektör från Danmark uppe och åkt med mig. Idag avslutade vi med ett tre timmar långt möte med en av mina kunder. Allt har gått bra men det har som sagt varit sjukt mycket att förbereda. Bloggen och mycket annat har snällt fått stå åt sidan denna vecka.


Ingen innebandy har tränats i veckan, men jag har hunnit med att spela en match med Bele mot Stockholms Stadslag. Vi vann med 5-4 efter att ha tappat en till synes säker 4-1 ledning i sista perioden. Men slutet gott allting gott. Vi vann rättvist och det var faktiskt riktigt kul att spela, en tight trupp på 10 personer var vi som hade det riktigt kul!


Förra lördagen drog jag som bekant till Norge, går inte att beskriva hur kul det är att träffa mina gamla vänner igen! Jag saknar dom något oerhört varje dag. Innebandymatchen förlorade tyvärr Slevik men resan var klart lyckad iaf.


Helgen blir lugn och skön hemma. Behöver ladda batterierna en hel del. Ikväll blir det ett glas rött framför burken. Såg att AIK ledde med 4-0 i innebandyn. Synd, jag har lastat på Falun.


Jag har i båda AIK`s matcher i Allsvenska fotbollen spikat rätt resultat, 0-0. Nu är förbundet på väg att stoppa spel på Råsundas åker. Helt rätt tyvärr, mattan är pinsam! Sedan är inte det hela sanningen bakom resultatet. Man är svaga framåt just nu. Positivt dock att man inte har förlorat ännu.


Imorgon spelar Hässelby sin andra kvalmatch mot Westervik. Första matchen slutade 9-9 på bortabana. Jag ska nog bege mig till hallen, allt hänger på om sonen är lika sugen som mig på att se Hässelby. Men chansen finns och då åker vi dit. Kan bli riktigt kul, känns som att det kan sluta hur som helst.


Blir inte mer här ikväll, måste samla krafter efter den här veckan... Ha en trevlig helg!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards