Direktlänk till inlägg 22 december 2007

Julstress

Av Andreas - 22 december 2007 21:39

Julstressen har gjort att det blivit svagt med inlägg här, var som vanligt ute i sista stund och handlade julklapparna idag med en miljard andra människor......Nu är man helt slut!


Igår kväll var det glögg kväll med min goda vän och granne Rickie Hyvärinen, blev lite bira och glögg in på småtimmarna, trevligt! När damen ,som var ute och käkade i stan, ringde hem och frågade vad vi gjorde, och jag berättade att vi satt och drack glögg trodde hon inte sina öron! Vi är väl inte direkt kända för att vara några glögg killar kan jag påpeka......


Vi kommer att få möta Caperio/Täby i semifinal i DM efter att C/T slagit ut Farsta med 6-2. Ska bli kul att få möta lite gamla kompisar i Hässelbyhallen.


Julafton kommer att firas hemma hos syrran som bor ganska nära. Full fart med hennes 3 barn våra 2 barn, samt att kusinerna och morbror och moster också kommer. Får inte heller glömma bort min mamma och pappa som självklart också närvarar, snacka om fullt hus!


Imorgon måste jag iväg igen och handla lite saker som missats, sen ska det vara klart med shoppande för ett par dagar......


Var hos optikern med Ullis idag, funderade när jag satt på en stol och väntade i butiken, är det ett krav att man måste ha glasögon själv för att få jobba där? Alla damer jag såg där hade glasögon......


Har köpt en FET bilbana till sonen Måns(3år), gissa om jag är spänd in för öppnandet och byggandet av den! Kan bli en del tävlingar på den framöver, ska självklart låta Måns vara med lite grand också.....


Tänkte köpa ett bordshockeyspel till dottern Smilla(6år), men det var helt slut på Toys `R` Us. Snacka om att det var utplockat på hyllorna i den butiken idag..... Men hon fyller ju år i Mars så då kanske det kan bli ett hockeyspel som vi kan spela på.


Nu blir det en lugn kväll som väntar, ska kolla någon rulle och bara njuta av ledigheten. Mera kommer här senare.


Vill passa på att önska alla som läser denna blogg en GOD JUL!!


Ha det!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards