Direktlänk till inlägg 19 april 2008

Trött....

Av Andreas - 19 april 2008 15:05

Har varit och spelat SIL innebandy, jag var inte direkt vass kan jag erkänna. Avslutningsfesten med Hawks satt i ganska ordentligt. Lägg sen till diverse avhopp och att drommen var tvungen att dra efter en period av första matchen så förstår ni utgången av dagens matcher. Vi var alldeles för lite folk och vi orkade tyvärr inte stå upp mot lagen vi mötte. Med ett fullt manskap är jag ganska övertygad om att vi hade vunnit bägge dagens matcher då det var seriens kanske två sämsta lag vi mötte, iaf enligt tabellen.


Festen igår var väldigt lyckad, det var riktigt kul. Pontus Dargren vann pokerturneringen. Själv kom jag 8:a av ca 20 deltagare, det är jag helt klart nöjd med. Även väldigt viktigt att slå ut coach Anders som jag lovade honom att jag skulle göra på vägen upp till våning 23 i Wennergren Center där festen hölls. För övrigt så var sportchefen Björne den första spelaren att åka ur turneringen efter bara ett par rundor, en all-in med två ess på handen räckte inte långt denna kväll!


Priser delades också ut:


Årets spelare röstades fram av truppen: Christian "Isen" Isaksson

Årets genombrott röstades fram av truppen: Hampus Dargren

Årets Rookie röstades fram av truppen: Wilmer Wiinamäki

Årets träningspris: Niklas Fredriksson

Årets poängplockare: Andreas "Boris" Dahlgren


Nu ska jag kolla på SM-finalen på tv, och sedan blir det en lugn och skön hemmakväll! Jag tror att Warberg vinner finalen med 5-3.


Missade AIK`s match mot Trelleborg pga festen igår, enligt rapporter så var AIK kastrull dåliga. Därför känns det extra skönt att dom kan vinna en sån match, annars brukar AIK vara det bättre laget på Råsunda mot den här typen av motstånd, men ändå lyckas kryssa eller förlora. Så därför känns det hur bra som helst faktiskt!


Fick mycket bra information bland kommentarerna här på sidan gällande årets silly season. Läs själva i kommentar fältet i tidigare inlägg. Tack för infon, alltid kul att få höra lite skvaller som dessutom inte känns helt felaktiga.


Ha en fortsatt bra helg!


Hejdå Hejdå!!




 
 
Ingen bild

Hampus

19 april 2008 20:11

Boris du glömde skriva vem som vann plus/minus ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards