Direktlänk till inlägg 19 april 2008

Glömde ett pris

Av Andreas - 19 april 2008 20:52

Jag glömde att lägga in ett pris som delades ut, årets vinnare i plus/minus ligan: Hampus Dargren


Grattis Hampus och övriga vinnare! Hoppas du är nöjd nu Hampus ;-)


Warberg är Svenska mästare, precis vad jag hoppades. Rättvist sett till hela säsongen! Men just det faktum att det bara är en finalmatch höll på att fälla Warberg mot ett disciplinerat AIK. Bortsett från den första perioden så var AIK minst lika bra som Warberg. Magnus Svensson glider in och avgör på sista straffen, oväntat.... Hur som helst helt rätt mästare 2008! Grattis Warberg!!


Hejdå Hejdå!!

 
 
Ingen bild

Mikael

19 april 2008 21:21

Hur kommer det sig att du är inbiten AIKare vad gäller fotbollen men inte innebandyn?:) Nyfiken :)

 
Ingen bild

?

21 april 2008 11:01

Visste du att urväder är uttagen till a-landslaget då? Truppen mot Norge kommer ut snart och då kommer det stå överaskning men nu blir det ju inte det eftersom ryckte sprider sig snabbt om man e intresserad:

 
Ingen bild

Gerrard

21 april 2008 21:22

Nu skiter vi i AIK - nu är det full fokus på vårt älskade LIVERPOOL!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards