Direktlänk till inlägg 27 april 2008

Låste sig....

Av Andreas - 27 april 2008 14:04

Skulle ha uppdaterat här tidigare, men när jag skrivit klart ett långt inlägg så hängde sig allt..... Ruttnade totalt och har inte orkat skriva igen.


Har hänt en del sedan jag skrev här. Pool fick ruskigt oförtjänt bara ett kryss hemma mot Chelsea. Riise blev den stora syndabocken, vad sysslar han med!? Hoppas att det var det sista han gjorde i föreningen! Tur för honom att det är i England han spelar och inte i något land som Colombia, Argentina eller något liknande. Då hade han fått det hett om örona....

Torre borde hängt på båda sina chanser, och Gerrard borde också fått göra ett mål när Cech enhands räddade....


AIK fick oavgjort mot dif. Efter den första halvlekens totala dominans borde man ha vunnit. I 60-65 minuter har man koll på läget sen tar dif över. I och med utvisningen på Pavey så rasade allt, och konstigt nog så får man helt plötsligt tacka Örlund för poängen..... Även fast Örlund tyvärr gav bort 1-1 målet med sin idiotiska utrusning. Jag känner mig trots allt besviken med resultatet, trots Örlunds fantastiska räddning.


I innebandyn verkar dom flesta klubbar ha svårta att hitta tränare, inte Caperio/Täby som nu har presenterat 3 nya! Pratade med Binge här om dagen och deras upplägg och nytänkande ser helt klart intressant ut!


I drömelvan får jag svårt att komma ikapp Joppe då han har lagt till en taktik att sätta in samma spelare som jag. Har bestämt mig för att köra "locket på" och inte avslöja mina byten för honom!


Signaturen "undrande" frågar varför jag ska ha möte med Hawks? Och om det handlar om hur många klubbor och skor man får? Jag kan bara svara att det handlar om mycket mer än klubbor och skor, om du är insatt så bör du förstå det. När man har familj som man får försaka pga innebandyn så har inte klubbor och skor någon del i det hela kan jag lova. För övrigt så har jag redan en sponsor vad det gäller klubbor, Fat Pipe.


På tisdag ska jag träffa Hawks och stämma av vad som händer i framtiden. När jag själv vet vad jag ska göra så meddelar jag det här.


Idag är det grillning på gång! Ska även kolla på Gefle-AIK.


Dagens Allsvenska dubbel:


Trelleborg-Hammarby 1

Halmstad-Gais 1


Fin dubbel till 5 gånger pengarna hos www.unibet.com


Ha en bra dag!


Hejdå Hejdå!!





 
 
Ingen bild

Mörk

27 april 2008 16:46

Faan va du bloggar sällan... skandal...
Min inbjudan till grillningen måste ha kommit bort!!!! Vilken tid va de nu???? peace

 
Ingen bild

Undrande

27 april 2008 18:29

Vad gäller mötet med Hawks om då om det inte handlar om skor och klubbor? Gäller det att du inte vill träna alla pass i veckan och slippa bortamatcher då du precis som du skriver har familj vilket jag naturligtvis förstår tar tid.
Förstår faktiskt inte!!

 
Ingen bild

Mikael

29 april 2008 09:54

Undrande: Den som lever får se? Men du verkar inte tro mycket om Boris som person som du skriver. Jag tror desto mera och förstår inte varför du hoppar på honom så här ?

 
Ingen bild

Undrande

1 maj 2008 13:57

Till Micke>>Jag hoppar inte på Boris alls - jag är bara nyfiken hur tankebanorna går.

Boris>>Om du tagit illa upp ber jag tusen gånger om ursäkt - givetvis inte min mening att såra ngn.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards