Direktlänk till inlägg 23 september 2008

Skriver inte med benet

Av Andreas - 23 september 2008 10:45

Texten i rubriken är hämtad från min gode vän Stefan Mörk som lämnade en skön kommentar här på bloggen. Alldeles riktigt Mörken, men prova att sitta bekvämt med ett helgipsat ben... Jag får nämligen stå upp och blogga nu, men jag ska inte klaga, jag har ju faktiskt hälsan i behåll som någon påpekade för mig. Men jag fick mig ett gott skratt av Mörkens kommentar, vad är TBA-behandling?


Igår var Joppe med son förbi här hemma, trevligt! Inte så kul i längden att bara sitta här hemma och "ruttna". Blev en del PES08 matcher såklart, på sista tiden har jag, tro det eller ej, haft ett litet underläge mot Joppe i PES. Han har gått som segrande ur striderna ett par gånger i rad nu, men igår avslutade jag med två raka segrar och 7-2 i målskillnad på dessa, vinden har vänt?


Idag blir det nog en hel del filmer på mitt schema, ska börja med att se nya Hulken, jag älskar filmer som Batman, Spiderman, Iron-Man med mera... Helt klart min typ av film! Kan även rekommendera alla att se filmen Rise of the Footsoldier, riktigt skön rulle!


Ska lägga ut en tippad omgång som brukligt på den här bloggen så fort dom släpper oddsen för div 1 mellersta på Nordicbet.


Har inte varit nere på så många träningar med Hawks ännu, väntar tills jag får bort mitt gips då tanken är att jag ska bli mer aktiv vid sidan av planen.


Skulle gått på derbyt kaffeknappens IF-AIK imorgon, får ställa in det då jag får svårt att sitta rakt med mitt ben på läktaren. Har även lite problem med smärtor i benet och pallar nog tyvärr inte ett helt derby på plats, tråkigt!


Jag tror som vanligt att AIK vinner, nu möter man faktiskt ett lag som har varit lika dåliga som man själva iår. Fast då kanske det blir kryss kom jag på.... Publiksiffran kommer inte att bli rolig på derbyt imorgon, skönt att det är dif som har hemmaplan och torskar pengar som dom räknat med, I like!


Återigen, stort tack för alla kommentarer och telefonsamtal som jag fortfarande får från folk angående min skada, det värmer!!


Ha en fortsatt bra dag!


Nu är det filmtajm!


Hejdå Hejdå!!

 
 
Ingen bild

Mörk

23 september 2008 12:03

TBA=total body adjustment.... bra skit asså

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards