Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Andreas - 4 januari 2009 17:52

C/T vann mot Västerås med 11-7. Sundbom gjorde "bara" 3+3, imopnerande minst sagt att han fortsätter att producera så. Återigen, vem sa att han skulle lira mot Västerås? Just ja, det var ju jag.....


Lägger in två sköna bilder på Joppe nedan. Den ena, ni ser vilken, är det full gas och glatt humör på. Joppe ska precis svepa en shot Jäger. Den andra bilden är dagen efter och Joppe har precis besökt toaletten.... Lägger även in en bild som jag tog på natten/morgonen när jag och Joppe fick för oss att "fyllestyra" på PES09, jag är Chelsea och Joppe Man Utd. 5-0 till mig! Alltid bra med bildbevis!


Som Ni även kan läsa i kommentarerna så har min gode vän Stefan Mörk informerat om att Joppe har vunnit dom två senaste bordshockey turneringarna han deltagit i. Nu ska jag börja träna så att jag tar Joppe.


Hejdå Hejdå!!

Av Andreas - 4 januari 2009 12:38

Precis som jag konstaterade här på bloggen tidigare så spelar Sundbom förmodligen matchen mot Västerås idag. Kan bara säga: "vad var det jag sa?!"


Nyår var kanon bra, blev som vanligt sent. Och som så många gånger förr var man tok sliten på sin födelsedag. Joppe med familj plus min familj kom iaf upp och väckte mig med sång och frukost på sängen! På kvällen blev det bio, såg Jim Carreys nya Yes-man, den var klart sevärd, bra film.


Har lite bilder som kommer senare, bland annat några bra före och efter bilder på Joppe.... Kan bara meddela att han var sjukt sliten på nyårsdagen, känner nog ingen som blir mer sliten än honom dagen efter...


Torskade bordshockey klart mot Joppe, där har jag för tillfället inget att hämta. Men för att skylla på något så har jag inte lirat det på kanske 15 år, Joppe å andra sidan lirar till och med turnering i bordshockey varje år.


I fredags efter sin träning kom nyblivne Världsmästaren Rickie på besök. Vi satt och kollade UFC på TV4 Sport, var en skön gala som sändes. Efter den kollade vi nattmatchen mellan Atlanta-Vancouver på Canal+. En riktigt skön grabbkväll med andra ord! Blev en hel del innebandyzurr också givetvis.


Bara ett par dagar kvar av den långa ledighet man haft, tungt... Har faktiskt något positivt att se fram mot, ska börja nytt jobb i slutet av januari. Ska bli riktigt kul och jag ska jobba för ett företag som heter Hasbro. Hasbro säljer leksaker och spel till dom stora kedjorna som Toys`r Us med flera. Kommer att ha en hel del starka varumärken att arbeta med som: Monopol, Trivial Pursuit, Star Wars, Batman, Spider-Man, Transformers med många många fler... Ska bli spännande och kul! Hemsida till mitt nya företag www.hasbro.se


Hejdå Hejdå!!





Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards