Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Andreas - 16 mars 2009 09:21

AIK förlorade återigen orättvist i kvalserien i hockey. Man var, precis som mot Västerås, värda segern. Men vad hjälper det när man inte kan göra mål? Igår var även domaren inblandad i allra högsta grad. Fy fan vad dålig rent ut sagt och en klart avgörande faktor till att det inte blev seger eller åtminstone en välförtjänt poäng!


Idag fyller dottern 8år!! Stort grattis Smilla!


Jobbar någon timma hemma nu på förmiddagen, sedan bär det av till en kund i Örebro fram och tillbaka. Imorgon väntar Norrköping tur och retur och på onsdag Katrineholm. Blir några mil....


Precis som "mina" Liverpool siffror den gångna veckan, 8-1. Hade även kompisen och lagkamraten Christian "Isen" Isaksson helgen som gick, fast det omvända. "Isen" var på plats i England för sina två favoritlag, Milwall och Man Utd, facit blev alltså "mina" siffror omvänt. 1-8! Man Utd förlorade som alla vet med 4-1, och Milwall med 4-0. Ibland är det tungt med idrott....


Kom precis på att mitt innebandykontrakt med Hawks går ut om ett par veckor. Säsongen som gick var som dom flesta vet bortkastad för egen del. När knät är 100% får man ta sig en funderare vad man ska göra framöver. Har faktiskt insett att det finns annat än innebandy att göra. Även fast det är ruskigt kul att jaga en plastboll. Hässelby vill iaf ha mig kvar, det vet jag. Alltid positivt då det inte lär hagla in anbud direkt efter att ha varit borta från banan i ca 6 månader. Hässelby är en klubb som jag har starka klubbkänslor för, är bara en del frågetecken som måste rätas ut innan man bestämmer sig.


Nu måste jag arbeta. Ha en bra vecka!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards