Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Andreas - 22 mars 2009 19:10

Inte mycket att göra åt Rögle för AIK i kvalseriehockeyn idag. Förlust med 5-1 mot det klart bästa laget AIK mött i årets kvalserie. Men hoppet lever anser jag efter att ha sett alla lagen. AIK är enligt mig bättre än alla utom Rögle för tillfället. Vi får se hur det går, blir som jag sa innan kvalserien tufft att avancera....


Liverpool! 5-0 säger allt. Ligan lever igen efter att Chelsea och Man Utd underbart nog förlorade i helgen. Kom igen nu Pool!


Har läst lite här och var att Caperio/Täby är nöjda med sin säsong. Låter inte som "zunda-andan" i mina öron. Där är man inte nöjd med att åka ur ett slutspel i kvarten. Visst, man har bara förlorat 4st matcher under ordinarie tid iår. Det är ruskigt starkt. Men sett till resultatet i slutspelet gör man sin sämsta säsong på många år, och det är faktiskt än så länge slutspelet som räknas. Det är där man kan höja SM-bucklan som det faktiskt tävlas om. Som jag sagt tidigare tänker jag inte såga C/T, men "bara" en 2:a plats i serien räcker inte. Men jag är säker på att det kommer komma något bra ut av det här. Bara att ta nya tag nästa säsong. Forza C/T!


Kolla Leksand, vann serien lätt. Men när det nu gäller så står man inte pall...


Har bott på Scandic inne i stan i helgen. Och varit ute och festat tillsammans med syrran och hennes man. Fick den här övernattningen i födelsedagspresent för över ett år sedan.... Var iaf hur kul som helst! Vi käkade gott och hade en riktigt rolig kväll!


Nu e jag trött satan.....


Ha en bra vecka!


Hejdå Hejdå!!

Ovido - Quiz & Flashcards