Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Käftsmäll

Av Andreas - 31 mars 2010 19:20

Hemma igen efter en två dagars lång arbetsturnè. Åkte sent på måndagskvällen ner till Norrköping där jag bodde första natten. Sedan vidare till Linköping efter jobbet i Norrköping. Övernattning i Linköping och nu som sagt hemma igen. Trött och förkyld är resultatet av den här intensiva perioden på jobbet.


Blev lite väl sent iväg till Norrköping i måndagskväll, åkte vid 23 tiden. Såg ju först AIK fotboll, har inte så mycket kommentarer om den för övrigt. Sedan såg jag den inspelade matchen mellan Caperiotäby och AIK i innebandysemin efter. Inget höjdarspel av Caperiotäby direkt, men det var små marginaler och AIK lyckades sätta sina chanser och hade en stabil keeper i målet. Imponerades mest av Kim Nilsson återigen. Han är ruskigt bra. En annan spelare som jag måste omvärdera är K-J Nilsson. Har aldrig förstått uppståndelsen runt honom tidigare. Efter att ha sett AIK mot Falun och nu senast Caperiotäby så är det bara att erkänna att han också är fantastiskt duktig!


En arbetsdag kvar, sedan ska det bli enormt skönt med påskledigt!


>>> Björne, Så kan det vara. Är ju som sagt påsk och svårt att få tag på resor. Stort lycka till i helgen mot Sandåkern!!


AIK hockey vann iaf mot Almtuna. Nice!


Såg Bayern Munchen mot Man Utd igår på hotellet. Fan vad jag jublade när Bayern satte 2-1 målet! Blir nog tufft tyvärr borta i England, speciellt i och med bortamålet som Man Utd fick med sig.


Ser ut som att man blir tvungen att skaffa Viasat Sport tillslut iaf. Premier League sändningarna kommer från och med Augusti att visas där. Och dom måste man ju ha. Canal + har åkt på en hel del käftsmällar den senaste tiden i fighten mot Viasat Sport gällande sporträttigheter. Och till råga på det läste jag på Com Hems sida att Canal + höjer priserna från och med idag. Hur kan man göra det efter alla bakslag??


Nu ska jag vila. Ha en fantastisk Påsk!


Hejdå Hejdå!!

 
 
Alexander

Alexander

31 mars 2010 22:09

Bra blogg, kommer att återkomma hit.

MVH
Alexander

http://alexander74.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Ovido - Quiz & Flashcards