Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

Tufft värre!

Av Andreas - 18 augusti 2010 21:35

Alltid kul när BeleJocke uppdaterar sin blogg! Nu har Forzabele bloggen även länkat in spelschemat för vår serie.


Vi startar hemma mot Vendelsö. Alltså precis som förra året då jag lirade i Bele. Redan i omgång 2 väntar matchen med stort M, Bele borta! Och i omgång 3 är det Bollstanäs som väntar med idel gamla lagkamrater till mig från GAIK tiden. I omgång 4 väntar sedan Täby FC borta.


Första intrycket är att det blir tufft värre i starten av serien. Vi möter förra årets 2: och 3:a direkt. Sedan blir det dom två nedflyttade lagen från serien ovanför i rak följd. En svår start helt klart, men vi kommer att vara redo. Annars är det väl anmärkningsvärt att vi enligt schemat ska lira mot Bele och Bolstanäs samma datum, fast olika tider? Nog för att vi bör vara vältränade när serien startar, men där går gränsen för vad jag kommer att orka...


Annars kollade jag andra halvlek av bp-dif ikväll. Borde blivit 0-0 som jag tidigare tippade här på bloggen. Men från att ha varit helt uddlösa(båda lagen) så small det bara till när överskattade Rajalakso fick in sitt livs träff, och segern var ett faktum i slutminutrarna. Oavgjort hade som sagt varit mest rättvist. Men jag känner hopp när jag ser dessa lag lira, ett hopp om att överleva då detta faktiskt är två lag som till och med är sämre än vad AIK är just nu. Så kom igen nu Gnaget, kämpa! Imorgon är det Levski Sofia hemma i Europa League, Gnaget borde torska. Men jag har faktiskt en bra känsla. Varför vet jag inte? Får se om den stämmer?


Nu blir det den nyinköpta boxen av The Office i sängen, nice!


Hejdå Hejdå!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards