Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

Skitkväll!

Av Andreas - 24 augusti 2010 09:30

Ja man kan sammanfatta kvällen igår som en riktig skitkväll precis som Mörken uttryckte det i ett SMS jag fick av honom.


AIK förlorade på matchens sista spark, i 94:e minuten slår Örebro in frisparken som avgjorde den egentligen solklara 0-0 matchen. Kryss skulle det ha blivit, AIK var som vanligt riktigt bleka igår, men det var Örebro också. Örebro hade mycket boll men inga farliga målchanser. Sett till chanserna så borde AIK faktiskt ha vunnit. Bangura hade två klockrena lägen där det ena av dom räddades på målinjen. Lorentzon hade öppet mål men nickade utanför. Så ska man se till chanser så var Gnaget värda segern, men rent spelmässigt så var det Örebro som hade bollen och Mr Miller som sökte 0-0 som vanligt med dagens AIK. Näe, 0-0 hade varit rättvist! Har frågat förut och frågar igen. Varför lirar Robert Åhman-Persson!!!??? Jag började ett tag i andra halvlek att räkna antal felpassningar irad på honom, slutade räkna när jag var uppe i 7st raka felpassningar! Att han sedan orsakade frisparken som avgjorde matchen förvånar mig inte det minsta... Nu är han iaf avstängd nästa match, verkar vara det som krävs. Även Pavey och Lundberg är avstängda kommande omgång, men jag räknar bara Pavey som ett avbräck.


Hjälper ju inte heller att jag hade lirat krysset på Örebro-AIK tillsammans med kryss på Gais-BP. Den senare matchen satt, men alla vet ju vilket oflyt jag hade i Gnagets match...


Jag var grymt besviken att AIK förlorade matchen på det sättet. Orkade nästan inte ens kolla på Liverpool efter. Men repade nytt mod och zappade över till Pool matchen. Vad händer där? Jo, man är totalt utskåpade och totalt bedrövliga! Man hade ju fan lika dåligt anfallsspel som Gnaget har, skrämmande. Samma här, varför lirar Lucas Leiva? Han är så kass, samma gäller Poulsen som dom förmodligen slänger in snart....


Innebandyträning ikväll igen, ska bli kul att slipa på formen fram mot seriepremiären.


Glömde att säga "vad var det jag sa" angående Mikulskis övergång till Caperiotäby. Så...Vad var det jag sa! Hyfsat långt före alla i att förutse det.


Hacke Wafa, om du läser här så skulle jag vilja ha ditt telefonnummer. Lägg in det bland kommentarerna i sånt fall. Skulle behöva slå dig en signal...


Måste sluta skriva nu, sitter i telfonkö till Försäkringskassan. Börjar närma mig, hade köplats 336(!) när jag ringde, helt sjukt!


Hejdå Hejdå!!





 
 
Maront

Maront

24 augusti 2010 15:53

Anmäla 10st pappadagar. LIKE

http://blog.metmike.com

Andreas

24 augusti 2010 22:49

Det är fint det! Vad händer med din blogg!? Var ett tag sedan jag läste något nytt där... Kom igen nu!

 
Ingen bild

Avellan

24 augusti 2010 23:30

Hacke har förmodligen ingen mobil eller internet..

Andreas

26 augusti 2010 00:30

Hmmm...Ok, känns modernt ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andreas - 14 februari 2011 11:18

Från och med nu kommer inläggen att hamna på följande bloggadress istället:   http://blogg.innebandymagazinet.se/08bloggen/   Som sagt, ingen ändring i skrivandet. Det nya är adressen. Så det borde inte vara allt för jobbigt för Er som av någ...

Av Andreas - 11 februari 2011 17:45

Jag kommer att byta bloggadress inom kort. Lägger upp den nya här på bloggen så fort jag kommit tillrätta med den nya. Allt kommer fortfarande vara detsamma vad det gäller bloggandet, inga ändringar. I promise! Det nya är att adressen kommer att ändr...

Av Andreas - 10 februari 2011 07:30

Veckorna rullar på i rasande fart. Har väldigt mycket på jobbet just nu, därav lite dåligt med bloggande kan jag erkänna. Ska försöka bättra mig. Tränade i tisdags igen, stenhård fys stod det på schemat. Riktigt tungt men förmodligen välbehövlig...

Av Andreas - 8 februari 2011 07:45

Tillbaka i landet igen. Landade i söndagskväll på Arlanda, hann hem till en serverad födelsdagsmiddag med sonen som fyllde 7år, grattis igen! Tacos hade Måns önskat sig och så blev det. Även mina föräldrar var på plats, trevligt och underbart att var...

Av Andreas - 1 februari 2011 22:46

Träning avklarad ikväll igen. Det såg faktiskt ruskigt bra ut! Mycket folk och en ruggig fart. Var länge sedan vi hade en sådan träning, riktigt länge sedan. Jag inledde som back idag då jag som bekant inte ska vara med i helgen. Äntligen! Som jag ha...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards